//

WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1

WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) wat zit er precies "in" die custom firmware?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 12-08-08, 21:09
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

wat zit er precies "in" die custom firmware?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 13-08-08, 01:45
eduardiphoneiphone93 eduardiphoneiphone93 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 77
Standaard

cydia en/of installer 4.0, en alle standaard zooi
  #323  
Oud 13-08-08, 08:27
iJack's schermafbeelding
iJack iJack is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 67
Standaard

Ok zal het hele verhaal nog een keer posten velen hebben nog altijd problemen zie ik....

Download 2 bestanden.

1) x12220000_4_Recovery.ipsw
2) Custom-iPhone1,2_2.0.1_5B108_Restore.ipsw

Plaats het bestand x12220000_4_Recovery.ipsw in:
"C:\Documents and Settings\XXXXXX\Application Data\Apple Computer\iTunes\Device Support"

Schakel je iPhone terwijl ie aan je PC hangt uit. Start iTunes op.

DFU Mode: Druk beide knoppen (Uit/Aan & Home) in. Hou ze beide 10 seconden ingedrukt. Na 10 Seconden laat je de uit/aan knop (bovenop) los maar hou de homeknop nog zeker 10 tot 20 seconden vast. Je ziet
vanzelf een reactie in iTunes dat ie een iPhone gevonden heeft. Dit duurt om één of andere reden de ene keer 10 en de andere keer 18 seconden.....Als iTunes de iPhone vind kan je ook de homeknop loslaten.

Hierna geef iTunes aan dat ie je iPhone wil herstellen, druk de shift toets in en klik herstellen.
Browse daarna naar het gedownloade Custom-iPhone1,2_2.0.1_5B108_Restore.ipsw bestand.
  #324  
Oud 13-08-08, 08:50
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

YESSSSSSSSSS !!!!!

Eindelijk gelukt. Mijn Iphone is gepwnd

Na veel error 6 meldingen met de custom firmware van Michael is het gelukt......

Alles werkt stabiel en ook geen foutmeldingen met installer 4

Ik hoop dat er snel veel applicaties in de installer komen, weet trouwens niet welke ik prefereer Installer of Cydia. Cydia is eigenlijk best wel goed
  #325  
Oud 13-08-08, 10:47
PlaceR PlaceR is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Bij mij is het dus netjes in 1x goed gegaan (nouja 1x.. moest 2x proberen voordat ik hem in DFU had maar dat was hooguit 1min vertraging)

Echter heb ik nu een ander probleem.
Alle aangekochte software is eraf (als ik ze in de AppStore opnieuw aanklik mag ik ze wel gratis downen aangezien ik ze al gekocht heb)

Maar het ergste:
Al me muziek is eraf.
Al hersteld in Itunes (2x zelfs) maar helpt niet
Daarna maar als nieuwe Iphone laten doen. Echter kan ik nu niets naar me Iphone slepen. Vroeger kreeg ik dan een + en het aantal nummer dat ik erheen wilde slepen. Nu alleen een rondje met een streepje als ik aan het slepen ben naar de Iphone.

Doe ik iets verkeerd?

(TMO 3G 2.0.0 Cydia+Installer)
  #326  
Oud 13-08-08, 12:15
zedzed1 zedzed1 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Ik kom het volgende nergens tegen.

Hoe te handelen als je iphone al gejailbraked is en nog firmare 2.0 hebt.
Hoe kan je hem naar 2.0.1 update met een jailbraked en niet al je gegegevens verliezen.

Ik wil graag weten of hier een mogelijkheid voor is. Ik heb weinig zin om weer alle rechten van de documenten hiervoor goed te zetten, of is dit een handeling die je weer moet doen.

Alvast bedankt,
  #327  
Oud 13-08-08, 12:31
iJack's schermafbeelding
iJack iJack is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zedzed1 Bekijk bericht
Ik kom het volgende nergens tegen.

Hoe te handelen als je iphone al gejailbraked is en nog firmare 2.0 hebt.
Hoe kan je hem naar 2.0.1 update met een jailbraked en niet al je gegegevens verliezen.

Ik wil graag weten of hier een mogelijkheid voor is. Ik heb weinig zin om weer alle rechten van de documenten hiervoor goed te zetten, of is dit een handeling die je weer moet doen.

Alvast bedankt,
Je moet zo en zo even een backup doen in iTunes (reservekopie) Als je hierna die nieuwe firmware erop zet moet je die backup terugzetten. Dan heb je alle mail, sms, contacten ed. terug. Wat je mist is alles wat je via Cydia heb geinstalleerd.

Maar wat bedoel je met "rechten van de documenten hiervoor goed te zetten" ?
  #328  
Oud 13-08-08, 13:29
zedzed1 zedzed1 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJack Bekijk bericht
Je moet zo en zo even een backup doen in iTunes (reservekopie) Als je hierna die nieuwe firmware erop zet moet je die backup terugzetten. Dan heb je alle mail, sms, contacten ed. terug. Wat je mist is alles wat je via Cydia heb geinstalleerd.

Maar wat bedoel je met "rechten van de documenten hiervoor goed te zetten" ?
Het goed zetten voor applicaties die gekraakt zijn. Door 777 en 775 toe te kennen aan de mappen structuur.

Als ik het dus goed begrijp moet ik een backup maken. De nieuwe firmware er weer opzetten mijn backup terug zetten en hij is nog steeds gejailbraked en heb dan nog geen installer??
  #329  
Oud 13-08-08, 13:32
eduardiphoneiphone93 eduardiphoneiphone93 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 77
Standaard

jup dan zou alles gewoon moeten teruggezet kunnen worden zoals het was.., , maar je moet dus wel een custom firmware erop zetten.. als je em wil jailbreaken, dus ga met winpwn aan de slag, maar maak eerst een goeie backup via iTunes
  #330  
Oud 13-08-08, 13:34
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Gisteren m'n vriendin haar Iphone van 1.1.4 naar 2.0.1 gebracht dmv van winpwn, werkte perfect!!!!

Nu wil ik m'n eigen 3G doen, maar ik ben in België en bel dus via Proximus. Moet ik in de laatste tab bij Winpwn activate aanklikken of niet?????
  #331  
Oud 13-08-08, 15:09
iPetert iPetert is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 87
Standaard

Vanochtend rond 12 uur mijn iPhone ontvangen, binnen een half uur was de jailbreak gelukt, inmiddels al een stuk of 30 werkende apps erop, dankzij de duidelijk tutorials van dit forum.

Hulde! en thanks
  #332  
Oud 13-08-08, 16:13
Badboy78 Badboy78 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Roosendaal
Berichten: 14
Exclamation In de begin post is 1 detail vergeten!

Zoals de postnaam als zegt.

In de beginpost is er 1 detail vergeten te melden.
Als je Winpwn helemaal hebt uitgevoerd en zelf een custom firmware hebt aangemaakt.
Dan ga je terug naar Itunes om je Iphone te herstellen maar JE MOET SHIFT ingedrukt houden als je op herstellen klikt dan kun je zelf aangemaakte firmware terug zoeken en op je Iphone Knallen.

Succes ermee
  #333  
Oud 13-08-08, 20:03
eduardiphoneiphone93 eduardiphoneiphone93 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 77
Standaard

het is niet vergeten, maar de poster gaat er van uit dat iedereen nou onderhand tocht wel weet dat je zo met een custom moet restoren
  #334  
Oud 13-08-08, 20:09
raan raan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 18
Standaard

He ik heb een otb iphone us 8 gb deze heb ik geupgrade naar 2.0 en daarna via de offieële software van apple naar 2.0.1 maar nu ben ik cydia kwijt. Moet ik dan me telefoon restoren maar dan met een custom firmware 2.0.1 ??
  #335  
Oud 13-08-08, 20:14
eduardiphoneiphone93 eduardiphoneiphone93 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 77
Standaard

jup dat is de enige manier
  #336  
Oud 13-08-08, 20:22
CengizMan CengizMan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Euhm... even een kort vraagje... Kun je na de jailbrewak alles weer verwijderen?
  #337  
Oud 13-08-08, 21:29
raan raan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb die customfirmware erop geladen denk ik maar nu staat erop me iphone dat deze weer gesimlockt is hoe verwijder ik die dan ?
  #338  
Oud 13-08-08, 22:12
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

WinPwn krijgt m'n iPhone niet geactiveert.. ik blijf in dat scherm hangen na een restore... :s al meerdere custom firmwares geprobeerd, naar firmware 2.0.1.
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #339  
Oud 14-08-08, 13:23
jeroenm jeroenm is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik had de custom 2.0.0 op mijn iPhone geinstaleerd en vervolgens via Itunes geupgrade naar 2.0.1. niks aan de hand, alles werkte nog.
nu ik echter een custom 2.0.1 wil draaien, loopt alles in de soep. Ik kan alleen nog maar restoren naar echte 2.0.1 en heb nu weer een gelockte iPhone. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Graag hulp!
  #340  
Oud 14-08-08, 22:33
raan raan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 18
Standaard

Jeroen ik heb precies hetzelfde probleem als jouw gehad ik zou hem in dfu mode zetten en dan via Winpwn een custom firmware aanmaken via dit programma kan je dan gelijk cydia+installer erop zetten en je kan dan ook gelijk je iphone activeren kijk op deze link voor de uitleg: » Winpwn 2.0 Guide - iPhone News & Review

Let op je telefoon moet in dfu mode staan om de customfirmware te kunnen installeren .

Als je tijdens het restoren een apple logo te zien krijgt en zo wit rondje onderin wat rond draait gewoon je telefoon laten gaan bij mij leek het net alsof hij bleef hangen omdat hij er erg lang over deed om de telefoon voor te bereiden op herstel maar na een half uur wachten heb ik nou weer een prima werkende Iphone 2.0.1 geactiveerd en simlock vrij met cydia+installer Succes ermee !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Could not support development macfreaker Ontwikkelen voor iOS 0 08-06-09 07:11
Quickpwn 2.2 support sMilez Archief 1 22-11-08 20:48
WinPwn 2.5 is uit!!! eduardiphoneiphone93 Archief 1 29-08-08 21:16
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! vincentjanv Archief 1 14-11-07 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.