//

WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1

WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door raptile Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl Als je weer tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 10-08-08, 20:31
Rio Rio is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raptile Bekijk bericht
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

Als je weer tegen problemen aan loopt, lees dan aub alle pagina's even dor. alle meldingen zijn inmiddels al voorbij gekomen.
Dank voor je antwoord. De aanwijzingen aldaar werken echter niet, ik zit in een loop, zodra ik mijn iPhone weer aan de praat heb zegt hij 'locked sim' en moet ik hem uit- en aanzetten om mijn sim te kunnen unlocken. Hij schakelt dan echter automatisch weer aan in de recoevry mode...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 10-08-08, 20:32
hb88xx hb88xx is offline
• iOS 8.1.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik heb het ook werkend nu.
Na veel geprobeerd te hebben, DFU (veelal 16xx errors) Recovermode (error 6) Lukte alleen restore van 201 officieel. Geen eigen of gedownloade Custum Firmware
Had al geupdate naar 2.0.1 zonder dat er jailbreak beschikbaar was en was dus alleen afwachten.

Ook na herinstall 7.7 geen verbetering.

Tot dat ik ook een CF maakte met 604Mb boot installer cydia, boot logos en via DFU zoals Ipwn aangeeft het in eens wel lukte.
Iphone kreeg even momentje wit scherm (herformatering boot sector?)

ga nu verder spelen, ik heb jailbreak nodig om mijn gratis proxy voor orange in te stellen via proxy.pac en file systeem

3G TIM, Italie 2.0.1 eigen CF
  #263  
Oud 10-08-08, 20:43
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Iemand anders ook problemen met 'Google maps locatie bepaler' met Iphone 1.0 v.2.0.1 en baseband (04.05.04_G)?
  #264  
Oud 10-08-08, 20:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obionenairobi Bekijk bericht
Michael, lees net het bericht van enkele mensen over de error 6 en je advies om jou custom te gebruiken.

Ook ik heb nu tig keer geprobeerd op de geadviseerde maniuer te pwnen (op 2 verschillende PC) en krijg steeds error 6.

Ik heb een 3G via T-mobile kan ik dan ook jouw custom firmware gebruiken.
Zit hier installer in ?

moet ik die in DFU of gewone restore mode laden

Hoe kom ik eigenlijk in restore mode (DFU weet ik nu wel ;-), of is dit gewoon een kwestie van via de Itunes herstellen met shift ingehouden klikken
Je kan het proberen. Neem wel de goede en niet die van de 1e generatie
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #265  
Oud 10-08-08, 21:24
bohr2008 bohr2008 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Help. Ik krijg mijn IPhone 3G niet meer uit DFU mode. Had hem in DFU mode gezet om te pwnen via itunes maar kreeg error 1602. Iemand een oplossing
  #266  
Oud 10-08-08, 21:28
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bohr2008 Bekijk bericht
Help. Ik krijg mijn IPhone 3G niet meer uit DFU mode. Had hem in DFU mode gezet om te pwnen via itunes maar kreeg error 1602. Iemand een oplossing
Herstel hem door iTunes, en dan niet de shift knop indrukken. Je krijgt dan de legale firmware op de iPhone en dan overnieuw beginnen
  #267  
Oud 10-08-08, 21:29
bohr2008 bohr2008 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes Bekijk bericht
Herstel hem door iTunes, en dan niet de shift knop indrukken. Je krijgt dan de legale firmware op de iPhone en dan overnieuw beginnen
dat is dus het probleem. IK doe dat ook maar krijg code 1902
  #268  
Oud 10-08-08, 21:30
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bohr2008 Bekijk bericht
dat is dus het probleem. IK doe dat ook maar krijg code 1902
Werkt je costum firmware ook niet?
  #269  
Oud 10-08-08, 21:37
bohr2008 bohr2008 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes Bekijk bericht
Werkt je costum firmware ook niet?
Nee. volgens mij heb ik een brick. ik prubeer nu in dfu mode een cf te maken en probeer die die dan op goed geluk te restoren..
  #270  
Oud 10-08-08, 21:38
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Home en sleep button 10 seconden ingedrukt houden... Zou moeten lukken.
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #271  
Oud 10-08-08, 21:40
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Home en sleep button 10 seconden ingedrukt houden... Zou moeten lukken.
Werkt dat ook als je een errorcode hebt
  #272  
Oud 10-08-08, 21:43
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes Bekijk bericht
Werkt dat ook als je een errorcode hebt
Ik had bij de eerste keer jailbreaken van men 3G ook errors, en ik heb hem toch gewoon uit DFU kunnen halen...
  #273  
Oud 10-08-08, 21:46
bohr2008 bohr2008 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

pfff na een tijdje op knoppen gedrukt te hebben kwam ie terug in restore mode. maar het vreemdst van dit alles is dat iphone helemaal intact was met orginele firmware. Normaal moest ik na een error code opnieuw restoren met orginele firmware. Ik kap er voor vandaag mee. krijg het niet voor elkaar.

Laatst gewijzigd door bohr2008; 10-08-08 om 21:57.
  #274  
Oud 10-08-08, 21:58
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

Hoe kan je je ananasteken wegkrijgen??
  #275  
Oud 10-08-08, 22:00
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Hoe heb je hem in DFU gekregen als je de sleep button niet kent? Als je hem nu (in restore mode) gewoon herstelt werk hij toch weer gewoon? of niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colin_kuijntjes Bekijk bericht
Hoe kan je je ananasteken wegkrijgen??
Door te restoren met de custom van Michael (waarvoor dank )

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-08-08 om 22:15. Reden: 2 berichten achter elkaar
  #276  
Oud 10-08-08, 22:08
bohr2008 bohr2008 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Hoe heb je hem in DFU gekregen als je de sleep button niet kent? Als je hem nu (in restore mode) gewoon herstelt werk hij toch weer gewoon? of niet?

Ik denk dat we een andere definitie hadden van sleep button. Ik denk denk dat je doelt op aan en uit knop. Het gekke was, ik hoefde helemaal niet te restoren. Hij starte met het appeltje weer op en voala. Maar mischien moeten we even kijken naar het volgende. Er zijn een heleboel mensen die wel kunnen jalibraken en een heleboel niet.

IK heb bv een iphone 3G 16 Gig met firmware 2.01
Zou er bv ook een verschil in zitten wie een 8 gig heeft en wie een 16 gig.
Anders zou ik het niet meer weten. IK heb alles geprobeerd maar blijf error code 6 ( Itunes restore mode) en error code 1902 (Itunes DFU mode) krijgen.
  #277  
Oud 11-08-08, 08:43
FibeR FibeR is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik had mijn 3G gejailbreaked cydia en installer erop, ik had een paar programmaatjes geinstalleerd. Toen wilde ik mijn iPhone opnieuw opstarten en vervolgens blijft hij hangen bij het opstart logo. :S
  #278  
Oud 11-08-08, 09:00
Rio Rio is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 32
Standaard

Poeh, nou een hele bevalling, maar eindelijk werkt hij weer. In plaats van erop vooruit te gaan, zit ik nu weer op fw1.1.4, maar zonder mijn contacten en geinstalleerde programma's. iTunes verschillende keren in verschillende versies moeten installeren, formware up- en downgraden, baseband downgraden, unlocken, flashen, angstzweet, frustrartie en uren van mijn goeie tijd kwijt. Kan weer helemaal vanaf scratch beginnen dus. Ik zou niemand aanraden om met WinPwn te gaan zitten klooien, komt alleen maar ellende uit voort.
  #279  
Oud 11-08-08, 10:14
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rio Bekijk bericht
Poeh, nou een hele bevalling, maar eindelijk werkt hij weer. In plaats van erop vooruit te gaan, zit ik nu weer op fw1.1.4, maar zonder mijn contacten en geinstalleerde programma's. iTunes verschillende keren in verschillende versies moeten installeren, formware up- en downgraden, baseband downgraden, unlocken, flashen, angstzweet, frustrartie en uren van mijn goeie tijd kwijt. Kan weer helemaal vanaf scratch beginnen dus. Ik zou niemand aanraden om met WinPwn te gaan zitten klooien, komt alleen maar ellende uit voort.


tsja je kan goed lezen en doet exact zoals omschreven staat en het lukt je of je doet het verkeerd met gevolg uren tijd verspilling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FibeR Bekijk bericht
Ik had mijn 3G gejailbreaked cydia en installer erop, ik had een paar programmaatjes geinstalleerd. Toen wilde ik mijn iPhone opnieuw opstarten en vervolgens blijft hij hangen bij het opstart logo. :S

Dat is normaal kan soms een paar minuten duren als hij helemaal uit heeft gestaan gewoon laten gaan en niks doen komt van zelf goed, zoals zo vaak gezegd geduld is een schone zaak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bohr2008 Bekijk bericht
Ik denk dat we een andere definitie hadden van sleep button. Ik denk denk dat je doelt op aan en uit knop. Het gekke was, ik hoefde helemaal niet te restoren. Hij starte met het appeltje weer op en voala. Maar mischien moeten we even kijken naar het volgende. Er zijn een heleboel mensen die wel kunnen jalibraken en een heleboel niet.

IK heb bv een iphone 3G 16 Gig met firmware 2.01
Zou er bv ook een verschil in zitten wie een 8 gig heeft en wie een 16 gig.
Anders zou ik het niet meer weten. IK heb alles geprobeerd maar blijf error code 6 ( Itunes restore mode) en error code 1902 (Itunes DFU mode) krijgen.

Het verschil tussen 8 en 16 gig is 8 gig en als je de aanwijzingen goed opvolgt in bericht 1 is er niets aan de hand maar je moet wel exact doen wat daar staat, niet verwijderen van oude WinPwn of verkeerde firmware kiezen voor Winpwn of oude versie Itunes heeft dit soort dingen tot gevolg, dus goed lezen en geduld hebben

Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-08-08 om 17:28. Reden: Meerdere berichten achter elkaar
  #280  
Oud 11-08-08, 10:31
Rio Rio is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
tsja je kan goed lezen en doet exact zoals omschreven staat en het lukt je of je doet het verkeerd met gevolg uren tijd verspilling
WinPwn is gewoon een akelig programma met onduidelijke instructies. Het ligt uiteraard niet aan mij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Could not support development macfreaker Ontwikkelen voor iOS 0 08-06-09 07:11
Quickpwn 2.2 support sMilez Archief 1 22-11-08 20:48
WinPwn 2.5 is uit!!! eduardiphoneiphone93 Archief 1 29-08-08 21:16
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! vincentjanv Archief 1 14-11-07 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:25.