WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) [quote=Fukijama;166137]Ik heb eerst geprobeerd 1.1.4 te doen.. maar dat werd niks.. heb toen 7.7 weer gedownload en toen die hier onder gedownload.. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[quote=Fukijama;166137]Ik heb eerst geprobeerd 1.1.4 te doen..
maar dat werd niks.. heb toen 7.7 weer gedownload en toen die hier onder gedownload.. Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bij mij is nu ook alles gelukt
|
|
||||
|
||||
@CESCO
[h2]Error 1 en Error 20[/h2] Probleem: Bij het restoren van firmwareversie 1.1.4 in iTunes 7.5 kun je Error 1 of Error 20 krijgen. Oplossing: Voor het restoren van firmwareversie 1.1.4 moet je iPhone niet in recovery mode staan, maar in DFU. Zet je iPhone dus eerst in DFU-mode en probeer het dan nogmaals. |
|
||||
|
||||
[quote=colin_kuijntjes;166155]
Citaat:
graag gedaan.. ja merkte ik ook helaas maja ga er niet weer mee bezig hij werkt nu |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus moet ik nu met itunes 7.5 firmware 1.1.4 erop zetten (de officiële) en daarna 7.7 erop zetten en dan die van custom hierboven?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl Als je weer tegen problemen aan loopt, lees dan aub alle pagina's even dor. alle meldingen zijn inmiddels al voorbij gekomen.
|
|||
|
|||
Overbodige vraag wellicht.. Maar als ik nu (met mijn legale 3g) gewoon zo'n custom ding download en hem erop zit via shift functie in itunes, terwijl hij in die speciale modus staat, zou het toch moeten werken meteen..??
En daarbij, is er 'iets' wat verandert als je hem powned, wat niet meer origineel is na het update via itunes met originele software? Blijven er dan 'iets' van sporen achter?
|
|||
|
|||
Hey ik heb de 3g met versie 2.0 en winpwn 2.0.0.3
Nu wil ik de iphone welopdaten naar versie 2.1 en dan de nieuwe winpwn er overheen gooien Maar is dit ook mogelijk zonder alle gegevens weer te verliezen ? vooral contact gegevens |
|
|||
|
|||
Mensen,
Ben nu bezig met een custom fw te maken voor mijn 2G iPhone.. er staat nu ook een custom firmware 2.0.1 op, maar wil toch wat dingen veranderen.. deze firmware heeft iemand voor mij gemaakt, maar ik wil er dus nu zelf een maken.. voor ipod touch was het nog erg makkelijk, maar voor iPhone krijg ik nu onder tabblad advanced dingen over activate, bootloader, baseband.. hier ben ik niet zo bekend mee, welke instellingen moet ik doen? ik heb dus een 2G iPhone uit de USA, 16 Gb en werk met WinPwn 2.0.0.4 @ daaf ja, gewoon reservekopie maken met iTunes.. en voor de zekerheid (als je windows hebt) je contacten in windows adresboek plaatsen.. Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-08-08 om 18:33. Reden: 3 berichten achter elkaar, 1 daarvan dubbel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een iphone 3G en geen 1.1.4 iPhone 2G... Ik deed alles zoals beschreven.. |
|
|||
|
|||
waar kan ik de instellingen vinden voor een iphone 1.0 voor winpwn 2.0.0.4 voor dingen als bootloader etc.??
|
|
|||
|
|||
ff een vraagje er staan hier een aantal firmwares op dit forum, maar is er ook een met alleen installer en dus zonder cydia?
thanks |
|
|||
|
|||
ja.. kijk bij de firmware's van michael..
|
|
|||
|
|||
en die staan waar?:$
|
|
|||
|
|||
een beetje zoeken doet wonderen
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html |
|
|||
|
|||
maar effskes: waar kan ik de instellingen vinden voor een iphone 1.0 met winpwn 2.0.0.4 voor dingen als bootloader etc.?? want ik weet niet goed wat ik wel en niet moet aanvinken bij ipsw builder..
|
|
|||
|
|||
je moet de handleiding volgen en als het daar niet in staat zou ik de 4.6 bootloader nemen
|
|
|||
|
|||
bedankt man!! en voor eduard: iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0 2G iPhone (Windows) [Updated]
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Could not support development | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-06-09 08:11 |
Quickpwn 2.2 support | sMilez | Archief | 1 | 22-11-08 21:48 |
WinPwn 2.5 is uit!!! | eduardiphoneiphone93 | Archief | 1 | 29-08-08 22:16 |
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! | vincentjanv | Archief | 1 | 14-11-07 23:18 |
|
|