WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) muziek en email is zo ingesteld. programma's had ik er maar 5 dus dat is ook zo klaar. Verder geen instellingen gewijzigd. hij is wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
muziek en email is zo ingesteld.
programma's had ik er maar 5 dus dat is ook zo klaar. Verder geen instellingen gewijzigd. hij is wel bezig met de reservekopie, maar als ie echt 10 gig gaat overzetten kan ik beter gaan pitten nu.
|
|
|
||||
|
||||
Weltrusten
|
|||
|
|||
Hier is de reservekopie wel gelukt (GELUKKIG!), het heeft wel 45 minuten geduurd!!
|
|
|||
|
|||
kan niemand me helpen met mijn iPhone, want ik word helemaal gek.
hij blijft de hele tijd vast zitten in recovery mode en hij gaat gewoon niet terug naar normale iphone, hij zit vast en ik kan alleen uitzetten en aanzatten en dan komt die stekker weer tevoorschijn. ik heb geprobeerd te restoren maar dat lukt niet ik krijg de hele tijd 1604 waarschuwing dat er een onbekende fout gebeurde ofzo. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zoals ik net zei: dat lukt niet, hij blijft bij stekker en cd no matter what i do.
|
|
||||
|
||||
Probeer dan eerst eens de orginele fw er op te zetten.
(stekker en cd klopt) |
|
|||
|
|||
Heb net mijn 3G (van T-mobile) gejailbreakt waar al 2.0.1 op stond. Heb met Xpwn gedaan en geen problemen alleen duurde het wel 3 eeuwen..
greets Daniël |
|
||||
|
||||
Hier reservekopie niet helemaal gelukt. Muziek was niet teruggezet. Verder werkt alles.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 2.0.1 gejailbreakt, heb alleen Installer 2.0 niet aangevinkt omdat ik 4.0 wilde. Ik heb wel Cydia en openSSH, kan ik Installer 4.0 met winscp op mijn ipod touch zetten?
|
|
|||
|
|||
Het is mij ook gelukt. Heb de 2.0.1 custom firmware van Micheal gebruikt. Dan met winpwn iPwner doen en dan via DFU restoren.
|
|
||||
|
||||
bij mij crashed ie bij: adding youtube activation.tar.. iemand een idee?
|
||||
|
||||
Daar zit toch wel een verschil bij de mac versie die keus hebben wij niet. Misschien moet je hem gewoon niet aanvinken.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
geen mogelijkheid youtube activation aan te vinken? weirdness... naja anders pak ik gewoon jouw custom is wel zo makkelijk natuurlijk
(is die 2g Firmware 2.0.1 met activatie (oude generatie) met baseband upgrade en unlock uit post 1 van het pwnage verzameltopic inclusief installert en c(hlam)ydia?) |
|
||||
|
||||
Deze moet je hebben http://www.samplex.org/files/iphone/...om_Restore.zip
|
|
||||
|
||||
thnx, downloading @ tergend langzaam.... (44.5Kb/S )
ik haat het internet in de VS... f-ing duur hiero! |
|
||||
|
||||
humm ik lees net op mmi dat het aan je partitionsize kan liggen, zij raden aan om die op 600Mb te gooien.. nogeens proberen.. wait for the edit
Daar is de Laatst gewijzigd door sjowol; 10-08-08 om 12:00. |
|
||||
|
||||
Ah kijk,
Dat is idd de fix! Bij mij crashte winpwn ook. Zonder foutmelding oid. Ik had al een 2.0.1 met osx op vmware gemaakt, maar wilde winpwn ook even proberen. |
|
||||
|
||||
yup ik kreeg idd ook geen melding, dacht dat het aan itunes lag ofzo maar dit was het dus
nou nog ff een vraagje, ikzie overal dat het installer 2 betreft maar het is toch installer 4 (beta2)? of werkt installer nou opeens op een 2.0.*?? |
|
||||
|
||||
Was me nog niet eens opgevallen
Het is iig wel de goede installer (4 beta2) |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Could not support development | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-06-09 08:11 |
Quickpwn 2.2 support | sMilez | Archief | 1 | 22-11-08 21:48 |
WinPwn 2.5 is uit!!! | eduardiphoneiphone93 | Archief | 1 | 29-08-08 22:16 |
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! | vincentjanv | Archief | 1 | 14-11-07 23:18 |
|
|