WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar weet iemand waar het aan ligt: Ik krijg steeds een melding bij WinPwn 2.0.0.4 als ik een custom fw aanmaak, nl.: "Failed to create ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maar weet iemand waar het aan ligt:
Ik krijg steeds een melding bij WinPwn 2.0.0.4 als ik een custom fw aanmaak, nl.: "Failed to create custom IPSW! Do you want to close the IPSW builder?" Ik snap er echt niks van, alles geprobeerd.. alles opnieuw gedownload/geinstalleerd, het een wel aan vinken, het ander niet etc. weet iemand hoe ik toch een custom-firmware kan maken? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb er ff mee gespeeld, cydia werkt. Installer is bagger. Telkens melding: file not found.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien wachten totdat de final van installer uit is ipv een beta? laten we eerlijk wezen, we doen dit mede omdat installer 4 d'r in zit toch? [Edit: weet iemand of je een backup kan maken van aurora feint? of moet ik al mn uren game plezier opnieuw beleven om op het zelfde punt als nu te komen? )
I love my job! I could sit and watch it all day long Laatst gewijzigd door raptile; 10-08-08 om 01:48. |
|
|||
|
|||
tenzij je via SSH een backup maakt van de vorderingen (vraag me niet hoe), kan dat niet.. ik heb al een paar keer moeten restoren en alles was weg, apps en de vorderingen daarvan..
|
|
|||
|
|||
Maar weet iemand waar het aan ligt:
Ik krijg steeds een melding bij WinPwn 2.0.0.4 als ik een custom fw aanmaak, nl.: "Failed to create custom IPSW! Do you want to close the IPSW builder?" Ik snap er echt niks van, alles geprobeerd.. alles opnieuw gedownload/geinstalleerd, het een wel aan vinken, het ander niet etc. weet iemand hoe ik toch een custom-firmware kan maken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Weet jij waar de data staat? Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik dat maar doe.. jmmr.. maar helaas
uhmm.. geen idee.. volgens mij was het gewoon bij groundirectory en dan al applications of zo.. ik zal nu wel ff kijken.. |
|
|||
|
|||
Bij mij stond na de restore Aurora Feint inclusief data weer op de iPod... Heb net ook update van Aurora geinstalleerd en profiel bleef behouden...
Dit geldt bij mij voor alle apps btw. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
iPhone:~ root# cd / iPhone:/ root# find . -name Aurora iPhone:/ root# find . -name aurora iPhone:/ root# find . -name feint iPhone:/ root# find . -name Feint iPhone:/ root# find . -name *urora* iPhone:/ root# find . -name *eint* iPhone:/ root# Ik vind niets Citaat:
ik neem liever even geen risico, heb er al heeeeel veel uren op zitten ondertussen Laatst gewijzigd door raptile; 10-08-08 om 02:06. |
|
|||
|
|||
Grounddirectory --> Private --> Var --> Mobile --> Applications
Hier staan folders met lange rare namen.. maar als je op zo'n map klikt, zit daarin een bestand met de naam van een van je apps.. mss dat je er iets aan hebt.. maar ik weet het verder ook niet,, hoop dat je er iets mee kunt |
|
|||
|
|||
ik krijg als ik aan het restoren ben een waarschuwing als deze:
De IPhone iPhone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1604) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
ff de zoekoptie gebruiken dus/ Succes! Ben zelf inmiddels al aan het updaten/jailbreaken. Ik merk wel wat ik wel en niet heb achteraf. (Zal aurora gewoon opnieuw moeten spelen vanaf het begin. het is niet het eind van de wereld ) Ik heb in ieder geval mn eigen Theme gebackupped Laatst gewijzigd door raptile; 10-08-08 om 02:22. |
|
||||
|
||||
Burak,
Kijk hier even: Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl Je iphone staat in DFU, maar moet recovery zijn |
|
|||
|
|||
Ik krijg ook fout 6 wat moet ik doen!?
|
|
||||
|
||||
ik krijg hem dus gewoon niet meer in recovery mode.
doe hem aan,hou de home button ingedrukt maar start gewoon op. wat doe ik fout?
|
||||
|
||||
lees het bericht dat net voor jou gepost is. succes.
Citaat:
succes |
|
||||
|
||||
Ik heb mn phone zojuist met succes gejailbreaked maar zit met het volgende probleem.
Ik krijg de melding in I-tunes dat ik niet kan restoren omdat de backup data corrupt is of niet compatible. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik dat voor lief neem en een nieuw profiel aanmaak (iphone name) Vervolgens wil Itunes syncen maar krijg ik de melding (bij alle apps o.a. ) *was not copied to the iPhone "wesley" because you are not authorized for it on this computer. Hoe zorg ik er voor dat ik wel gewoon kan syncen? |
|
|||
|
|||
bovenin in de menubalk een van de rechtse pakken staat zoiets als machtig deze computer daarop klikken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@raptile,
Zoals eduard al zei over het machtigen Menubalk>Store>Computer machtigen En ik had trouwens het zelfde probleem met de backup die niet terug wilde Kon verdorie alles opnieuw instellen p.s. je profiel staat nog op 2.0 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Could not support development | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-06-09 08:11 |
Quickpwn 2.2 support | sMilez | Archief | 1 | 22-11-08 21:48 |
WinPwn 2.5 is uit!!! | eduardiphoneiphone93 | Archief | 1 | 29-08-08 22:16 |
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! | vincentjanv | Archief | 1 | 14-11-07 23:18 |
|
|