WinPwn is uit - Support for both 1.1.4, 2.0, 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zat in DFU - herstel was bijna klaar en toen kreeg ik het bericht. Daarna verscheen pas het recovery scherm; hiervoor was het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zat in DFU - herstel was bijna klaar en toen kreeg ik het bericht.
Daarna verscheen pas het recovery scherm; hiervoor was het scherm zwart ben nu een gewone restore aan het maken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
1 vraagje? Kan ik gewoon mijn Al geactiveerde T-Mobile 3G hier mee pwnen?
|
|
||||
|
||||
Misschien handig als iemand die dit hele riedeltje al heeft doorlopen een handleiding maakt met plaatjes e.d. zodat iedereen het na kan doen en er een stuk minder vragen zullen komen?
|
|||
|
|||
Ik snap het niet echt -.-' Als ik een ipsw moet maken met ipsw builder. Moet ik die dan ook downloaden en zo ja met welke site?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oh laat maar ik heb denk ik al de goede
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb na het pwnen van mijn iphone helaas alles opnieuw moeten instellen en alles opnieuw moeten syncen. SMS-jes en foto's ben ik kwijt.
Ben ik nou gewoon een *** dat ik iets fout heb gedaan of is er voor de volgende keer een mogelijkheid om alles mee te nemen? Alvast bedankt voor degene die mijn vraag beantwoord ;D |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een vraagje...
Waar kan ik een handleiding vinden voor echte leeks!! heb eentje gevonden maar bij stap 1 snap ik et al niet? Stap 1: Maak een customfirmware met ispwbuilder? haha mischien lomp dat ik dit niet begrijp, maar heb namelijk echt verschrikkelijk weinig verstand van computers... Bedankt alvast( wil mn iphone 3G t-mobile jailbreaken) |
|
|||
|
|||
"iPhone iPhone kan niet worden hersteld, onbekende fout [1604]". Wat nu?
Herstellen met oud firmwarebestand lukt ook niet meer... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
ik krijg nu op mijn scherm een usb kabel + het itunes logo met de tekst dat er geen goede simkaart in zit :S en je kan hem sliden voor noodoproep.
Ik kreeg dit nadat ik heb geprobeerd om hem in recovery mode te zetten. Wat moet ik doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De apps van installer en Cydia komen allemaal op de root partitie te staan. Normaal is deze 500mb groot maar alle standaard apps staan hier ook in. Er is hier standaard nog ongeveer 80 mb vrij. Gelukkig kent Unix Symlinks en kun je bijv. de systeemfonts verplaatsen naar de gebruikers partitie. Een programma heeft dan niet door dat de fonts stiekem in een andere map staan dan dat ze eerst stonden. Alleen deze manier (winpwn) is wat netter en geeft minder kans op fouten. |
|
||||
|
||||
ik krijg gwn een itunes logo + usb kabel te zien... als ik 2.0.1 terug wil installen lukt dat niet... ?? WAT TE DOEN?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Could not support development | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-06-09 08:11 |
Quickpwn 2.2 support | sMilez | Archief | 1 | 22-11-08 21:48 |
WinPwn 2.5 is uit!!! | eduardiphoneiphone93 | Archief | 1 | 29-08-08 22:16 |
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! | vincentjanv | Archief | 1 | 14-11-07 23:18 |
|
|