geen bereik na update discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik heb vanmiddag een Iphone aangeschaft het gaat om de Iphone 1e generatie 8 gig.. De versie die erop stond was 1.1.3 heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen bereik na update
Goede avond,
Ik heb vanmiddag een Iphone aangeschaft het gaat om de Iphone 1e generatie 8 gig.. De versie die erop stond was 1.1.3 heb hem toen geupdate met de update van Michael naar versie 2.0.1 had daarna geen bereik meer. Met wat ellende heb ik hem toen met winpwn 2.5 beta naar versie 2.0.2 gebracht en unlocked maar nog steeds geen bereik. Het gaat om de provider orange/t-mobile Kan iemand mij helpen? Groeten, André |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
voila nadat alles klaar is en een reboot heb je netwerk
|
|||
|
|||
Citaat:
Die instellingen staan namelijk op Version 4.6 Neuter ON Fakeblank OFF Unlock On |
|
||||
|
||||
Citaat:
instellingen>algemeen>stel opnieuw in! En als je er een sim oplossing tussen hebt zitten zit die er dan wel goed in? of je moet em nog een keer jailbreaken en niet vergeten met activatie! p.s pos je profiel aan daar staat dat je geen iphone hebt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Greets! |
|
||||
|
||||
Citaat:
maak daarna een custom firmware met activatie! je hebt wel de orginele firmware van apple nodig en bootloader files de orginele firmware vind je hier:https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html de bootloaderfiles vind je hier: http://www.enkrypted.com/bootloaders.rar suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanaf versie 2.0 is het alleen voor de 2G en 3G, Ik heb eerste generatie maakt dat uit? en zo'n custom firmware is gewoon dus die orginele van apple laden in winpwn en dan programma draaien? Laatst gewijzigd door Fool; 03-09-08 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een eerste generatie is 2g! een custom firmware is de orginele firmware van apple maar dan aangepast door winpwn! winpwn downloaden>instaleren>openen en dan doet/vraagt het programma de rest |
|
|||
|
|||
Citaat:
de Firmware is het aan het downloaden laat het weten... Bedankt voor de moeite in ieder geval! Maar is het ook mogelijk om gewoon naar 1.1.4 te gaan? Laatst gewijzigd door cypher21; 03-09-08 om 12:17. |
|
||||
|
||||
Ja, het is mogelijk terug naar 1.1.4 te gaan.
Dit is echt NIET makkelijk! Zoek even op het forum naar "downgraden" |
|
|||
|
|||
Citaat:
Downgrade is eindelijk gelukt naar 1.1.4 met Firmware 04.04.05_G Maar helaas nog steeds geen bereik, hij vind 2 providers namelijk vodafone en KPN zal het aan orange liggen? Laatst gewijzigd door Fool; 03-09-08 om 13:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
iphone geen tot bijna geen bereik | Gewoon-jeroen | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 20:21 |
Geen bereik bij switchen tussen GPRS en 3G na update 3.1.2. | thalee86 | iPhone algemeen | 1 | 25-11-09 15:10 |
iPhone: Geen bereik na pwnage update 2.2 | Airborne | Jailbreak | 12 | 15-12-08 18:59 |
geen bereik zomaar geen herstel of update | jonathan1993 | Unlock [archief] | 3 | 29-10-08 20:24 |
|
|