Simlockvrije 3g uit Italië updaten discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb een 3G uit Italië, deze is via de officiële weg simlock vrij. Is het no problemo om er 2.1 overheen te zetten? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlockvrije 3g uit Italië updaten
Mensen,
Ik heb een 3G uit Italië, deze is via de officiële weg simlock vrij. Is het no problemo om er 2.1 overheen te zetten? Ik begreep in een ander topic al dat het bij apple opgeslagen is welke iPhone's er simlock vrij zijn aangeschaft en zodoende iTunes via de appleserver automatisch de lock er weer afhaalt bij het updaten. Is dit juist en geldt dit ook voor de 3G? Het toestel wel werkt zonder enige hardware aanpassing met alle nederlandse simkaarten.... Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je IMEI veranderd niet, dus volgens mij is het veilig hoor
|
|||
|
|||
Ik heb een 8gb uit Italie en heb hem probleemloos geupdate.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm ok, tis er 1 die ik ongebruikt ga verkopen dus wel ff handig om te weten Citaat:
Lijkt me logisch dat je IMEI niet veranderd. Maar weet iTunes dan dattie met een simlock vrije te maken heeft? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben nog dagelijks aan het genieten van mijn Italiaanse iPhone 3G die je inderdaad zonder zorgen kan updaten .
|
||||
|
||||
Citaat:
Zit inmiddels op de gejailbreakte 2.1 (H) Ciao |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Simlockvrije 3GS updaten | basser13 | Unlock | 3 | 15-10-09 17:53 |
Simlockvrije iphone uit hongarije? | aajfoon | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 25-11-08 17:43 |
Duitse simlockvrije 999euro Iphone updaten naar 1.1.3 | EmJayDee | Chat en geruchten | 1 | 13-02-08 17:28 |
|
|