Simlockvrije 3GS updaten discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik krijg een Originele SImlockvrije 3GS uit Italie, en nou is mijn vraag: Kan ik gewoon zonder problemen hem updaten naar bijvoorbeeld 3.1 zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlockvrije 3GS updaten
Hoi, Ik krijg een Originele SImlockvrije 3GS uit Italie, en nou is mijn vraag:
Kan ik gewoon zonder problemen hem updaten naar bijvoorbeeld 3.1 zonder dat de unlock verloren gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja hoor zonder problemen, schrik alleen niet op het einde, dan verschijnt even de zgn emergency modus op je iPhone maar dan wordt ie via iTunes en Apple server (zorg dus voor internetverbinding) weer simlock vrij gemaakt. Er staat iets van "gefeliciteerd, uw iPhone is unlocked" en dan kun je kiezen voor terugzetten van reservekopie waarin je adresboek, oude smsjes, etc.
|
|
||||
|
||||
Pas even je gegevens aan naar de 3GS
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Officieel simlockvrije iPhone 3GS | Gammo | Unlock | 2 | 27-02-11 13:19 |
Simlockvrije Iphone 3Gs: welk abbonnement?? | janneke1985 | Overige providers Nederland | 2 | 19-10-10 20:16 |
iPhone 3G: Simlockvrije 3g uit Italië updaten | nielsr | Unlock | 6 | 19-09-08 15:40 |
Duitse simlockvrije 999euro Iphone updaten naar 1.1.3 | EmJayDee | Chat en geruchten | 1 | 13-02-08 17:28 |
|
|