Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer uit noodoproep stand:(! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie kan me helpen, heb gister een yes- sim kaartje gekregen en dat werkte prima. Maar nu heb ik vanochtend herstel met itunes uitgevoerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer uit noodoproep stand:(!
Hallo,
Wie kan me helpen, heb gister een yes- sim kaartje gekregen en dat werkte prima. Maar nu heb ik vanochtend herstel met itunes uitgevoerd en nu kan ik niet meer uit noodoproep komen, maar ik kan met noodoproep wel gewoon bellen en gebeld worden. Hopelijk weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De unlock slider en dan de pincode van je simkaart invoeren?
|
|
|||
|
|||
Nee werkt niet, je kan alleen bellen geen pincode invoeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quickpwn em Of heb je dr een uit NL van T-Mobile?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Bij deze hartelijk dank, heb exact gedaan wat je zei en hij doet het weer!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by! | Mr.nightsea | iPhone algemeen | 0 | 24-01-11 19:44 |
iPhone 3GS: ik krijg mijn iPhone niet uit de herstelmode | remcop | Unlock | 1 | 01-10-10 18:09 |
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... | MaartjeK | iPhone algemeen | 35 | 17-04-10 22:18 |
Help!! Ik krijg mijn iphone niet meer aan! | jevousaime3 | iPhone algemeen | 8 | 23-01-10 00:24 |
Krijg mijn iphone niet uit :( | PuPp3t | iPhone algemeen | 6 | 12-02-08 17:32 |
|
|