Krijg mijn iphone niet uit :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben nieuw hier maar mijn iphone met versie 1.1.3 wil niet uit, als ik uitschakelen kies doet hij gewoon een hard reboot ? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg mijn iphone niet uit :(
Hallo ik ben nieuw hier maar mijn iphone met versie 1.1.3 wil niet uit, als ik uitschakelen kies doet hij gewoon een hard reboot ? iemand ideeen ?
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee hoe dit kan ?
|
|
|||
|
|||
Dus: je drukt op de power/sleep knop tot er 'slide to power off' op komt en dan slide je om hem uit te zetten en reboot hij gewoon?
Hou je power/Sleep knop eens 10 seconden aan (je krijgt je slide to power off scherm te zien en derna valt je scherm uit en is je iphone uit..) |
|
|||
|
|||
Nee dat werkt helaas ook niet als het scherm dan zwart word en ik laat de power/sleep knop weer los gaat hij gelijk weer aan :S
|
|
|||
|
|||
zet hem eens in airplane mode en zet hem dan eens uit? (zet ook bluetooth af)
is maar een gokje hoor |
|
||||
|
||||
Lol laat de batterij leeglopen en wacht tot ie uitvalt XD Of restoren..?
|
|||
|
|||
Hehe nee helaas dat doet hij ook niet :S ik denk dat het ergens in de software zit. Weet niemand waar de bestanden staan de verantwoordelijk zijn voor shut down of restart?
Laatst gewijzigd door PuPp3t; 12-02-08 om 17:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? | bastiaan123 | iPhone algemeen | 46 | 19-01-12 00:08 |
iPhone 3GS: ik krijg mijn iPhone niet uit de herstelmode | remcop | Unlock | 1 | 01-10-10 18:09 |
iPhone 3G: Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer uit noodoproep stand:(! | deninho | Unlock | 5 | 15-10-08 14:12 |
Hoe krijg ik shuffle uit op mijn iPhone | Brimme | Archief | 4 | 29-07-08 16:43 |
hoe krijg ik mijn iphone uit de US in het nederlands | mike18 | Archief | 2 | 18-02-08 13:29 |
|
|