internet wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb met veel moeite het internet w8woord van school bemachtigd . alleen ik wil me ipod touch graag updaten raak ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
internet wachtwoord
hallo allemaal,
ik heb met veel moeite het internet w8woord van school bemachtigd. alleen ik wil me ipod touch graag updaten raak ik dan het internetwachtwoord kwijt???? Als ik het namelijk kwijt raak heb ik namelijk een groot probleem thuis heb ik geen draadloos en school is dus de enige plek waar ik draadloos heb. alvast bedankt Daniël |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met updaten horen alle instellingen te blijven maar mijn ervaring heeft me anders geleerd...
|
|
||||
|
||||
kan ik hem dus veilig update of niet ?
btw thx voor het snel reageren Daniël |
|
||||
|
||||
Je kunt het wachtwoord toch gewoon opnieuw ingeven?
|
||||
|
||||
dat is het probleem ik heb het w8woord dus niet het is 20 cijfers en letters lang en die sjonnie wil het niet opnieuw geven
daniël |
|
||||
|
||||
Als ik zijn verhaal goed begrijp dat heeft ie het wachtwoord niet meer...
Je kan wel updaten, ene keer gaat het goed en de andere keer niet. Niemand kan je garanderen dat je instellingen bewaard worden. |
|
||||
|
||||
toch maar weer ff vragen of ik het opnieuw kan krijgen en dan deze keer wel schrijven thx
opschrijven* Laatst gewijzigd door Nikooos; 12-02-08 om 15:59. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wachtwoord | mirjamba | iPhone Apps | 0 | 06-12-10 01:36 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
iPhone: Internet afgesloten, wachtwoord zonder OpenSSH | The Unbelievable | Jailbreak | 11 | 05-03-10 19:24 |
Wachtwoord | thadan | Archief | 3 | 23-08-08 16:34 |
Wachtwoord draadloos internet | Amore | Archief | 2 | 15-07-08 13:15 |
|
|