telefoonnummers deleten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Telefoonnummers toevoegen is geen probleem, maar hoe haal je telefoonnummers weg?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonnummers deleten
Telefoonnummers toevoegen is geen probleem, maar hoe haal je telefoonnummers weg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klik bij 1 van je contactpersonen op EDIT vervolgens verschijnen er voor elk invoerveld een rood bolletje met een min (of groen rondje met een plusje als je niks hebt staan).
Klik op het rode bolletje. Er verschijnt een knop Delete achter het invoerveld. Klik daar op. Tevens kun je deze vraag beter niet in de CHAT stellen...
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Tips & Tweaks
|
|
|||
|
|||
hoi dat is 1 voor 1 verwijderen ik heb 150 contackten om te verwijderen ik zou alles graag in 1x dat willen doen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt het volgende proberen, maar ik zou als ik jou was van de 2 bestanden op je iPhone een back-up maken Maak 2 lege tekste bestanden aan op je PC en hernoem ze naar: AddressBookImages.sqlitedb AddressBook.sqlitedb Kopieer/overschrijf deze lege bestanden in " /var/root/Library/AddressBook" folder. Met bijvoorbeeld winSCP of SSH |
|
||||
|
||||
Synchroniseer je adressenboek binnen iTunes met "lege" adressenboek van OSX.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone agenda deleten | dondersteen | iTunes | 0 | 28-04-10 16:24 |
Netwerkinstellingen deleten... | Fedor | Archief | 2 | 22-12-08 22:45 |
Mail account deleten op 2.1 | jurgencleuren | iPhone algemeen | 11 | 10-10-08 16:57 |
Updates installer deleten | groovecollection | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-08 12:50 |
Alle Sources Deleten | Michaelhu | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-04-08 20:08 |
|
|