Netwerkinstellingen deleten... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Welke app moet ik installeren als ik op mijn 2G de standaard T-mobile instellingen wil wissen? Zodat ik thuis gewoon via WLAN kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Netwerkinstellingen deleten...
Hey mensen,
Welke app moet ik installeren als ik op mijn 2G de standaard T-mobile instellingen wil wissen? Zodat ik thuis gewoon via WLAN kan internetten ipv via (dure) T-mobile internet. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SBSettings zodat je 3G uit kan zetten en Wi-Fi aan....
|
||||
|
||||
Welkom op het forum We hebben een uitstekende zoekfunctie!
Je kunt GPRS uitschakelen door bossprefs of sbsettings. Wil je voortaan eerst even de zoekfunctie gebruiken voordat je iets gaat posten? Om verdere vervuiling van het forum te voorkomen gaat hier een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen ontvangst na reset netwerkinstellingen | Tobiasvk | iPhone algemeen | 25 | 09-05-11 12:40 |
netwerkinstellingen | Spreeuwke | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 13:23 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
netwerkinstellingen gereset en nu niks meer? | alainb | iPhone algemeen | 5 | 02-07-09 01:12 |
telefoonnummers deleten | birdy | iPhone algemeen | 6 | 12-02-08 14:11 |
|
|