Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie Als het goed is blijft je baseband intakt als je update naar 2.2.1 en zou ook de unlock intakt moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer ik dit uitvoer krijg ik volgende melding : Bent u zeker dat u de fabrieksinstellingen wilt herstellen? Hierdoor worden alle media en andere gegevens gewist en wordt de nieuwste versie van de iPhone-software geïnstalleerd..... Herstellen en bijwerken. Kan iemand mij voor de zekerheid vertellen of ik het juist doe? Groetjes, Grungie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Als ik alt herstel indruk en dan naar de gedownloade map wil gaan, kan ik er niets openen. Er staan wel dmg mappen in en ook een firmware map in en ook nog twee andere, maar niets kan geopend worden. Moet ik met die gedownloade software nog eerst iets anders doen?
Het is me gelukt. Ik heb deze map met quickpwn gedaan en daarna via alt herstel. Yesss Laatst gewijzigd door ritma; 01-02-09 om 14:50. |
|
|||
|
|||
Shift-Herstel
|
|
||||
|
||||
Wel de Shift toets vasthouden en dan op Herstellen klikken
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is me gelukt. Eindelijk!!!!
Bedankt voor jullie adviezen |
|
|||
|
|||
Met knikkende knieen en lood in de schoenen de upgrade uitgevoerd.
Waanzinnig: in 1 keer alles helemaal in orde. Uiteraard eerst een backupje getrokken van wat adressen, telefoonnummers en uiteraard de foto's. Na de upgrade was alles in het engels. Ook goed. Backup weer teruggezet, en hopla, alles weer in het Nederlands. Gelijk rond gaan snuffelen op de Appstore, naar o.a. Pathe Mobiel. Mijn dank is groot ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Even lui: wat voor voordeel levert 2.2.1 op t.o.v 2.2 ?
Ennuh, is een upgrade naar 2.2.1 weer zo'n pies of keek ?? Van 1.4 naar 2.2 was de moeite waard: kan eindelijk wat nuttige zaken uit de Store downloaden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb begin post aangepast voor 2.2.1, is even gemakkelijk om te doen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
geen ontvangst meer en geen netwerkprovider na upgrade 2.2.1 en quickpwn
Hoi,
Ik heb mijn oude iphone een upgrade naar 2.2.1 gegeven en quickpawn gedraaid (dank dank). Ik kan inmiddels op mijn exchange server pushmailen enzo, MAAR ik kan er niet meer mee bellen! Hij herkent wel de SIM kaart en die kan ik ook unlocken met de pin code, maar hij pakt geen provider en signaal op uit de ether. HELP! Groet, Bas |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem, kan ook niet meer bellen.
Ik heb hetzelfde probleem als Bas. Ge-upgrade naar 2.2 via iTunes en daarna Quickpawn gebruikt. IPhone was wel unlocked maar bellen? Helaas....
Na het een en ander geprobeerd te hebben (en dat was nog al wat) heb ik nu een iPhone met FW 2.1 die weer gelocked is Iemand een oplossing? Desnoods een tip om weer terug te gaan naar 1.1.4? P.S. Heb nu ook problemen om mijn iPhone in recovery mode te krijgen. In DFU krijg ik error 1600 in iTunes. En bij een poging de iPhone in recovery-mode te krijgen gaat ie gewoon aan |
|
||||
|
||||
Je moet bootneuter gebruiken om je iPhone 2G te unlocken. Bootneuter is te vinden in cydia/installer.
|
|||
|
|||
Uiteindelijk met Pwnage-tool een ipsw gebouwd met beide bootloaders en FW 2.2.1 inderdaad werd automatisch Bootneuter gedraaid na installatie en nu werkt alles weer.
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Upgrade van 2.2 naar 2.2.1 ging soepel. Ben alleen de installer kwijt....staat er niet meer op. Cydia is er wel. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Michael heeft de custom firmware gemaakt zonder Installer.
|
|||
|
|||
Logisch en thanks voor je reactie.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) | Astro | Unlock | 630 | 25-10-09 17:09 |
XPWN ME (Made easy) | ArB | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 19-02-09 21:58 |
The most easy jailbreak solution is on the way | MP3-junky | Archief | 0 | 25-10-07 12:12 |
|
|