Easy guide to install Mobistar operator logo discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Juist om te melden dat alex van hackers.nl 2 mobistar logo's in hun cydia repo geplaatst heeft. Volgens mij is 'Mobistar V2' het mooiste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Easy guide to install Mobistar operator logo
Hi,
Juist om te melden dat alex van hackers.nl 2 mobistar logo's in hun cydia repo geplaatst heeft. Volgens mij is 'Mobistar V2' het mooiste - SCREENSHOT van mijn iphone (getest fw2.1) 1) open cydia 2) indien nog niet gebeurd: bij 'more package sources' -> 'Hackers Dot NL' installeren 3) bij sections -> Hackers.nl -> Mobistar Logo V2 (of V1) installeren 4) iphone rebooten DONE SPECIAL THX TO ALEX |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
snif,krijg Hackers nl niet geinstaleerd bij cydia 2.2
krijg error source edit: opgelost
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 29-11-08 om 12:59. |
|
|||
|
|||
het is apt.hackers.nl
|
|
|||
|
|||
heb dit gedaan, werkte perfect ... tot de eerstvolgende reboot, dan niets meer, komt dit door FW 2.2? mss beter om het op een meer definitieve wijze via SSH te doen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
vanaf fw 2.2 heb ik het ook via SSH gedaan! In de carrierbundles folder in de map Mobistar_be.bundle de originene files renamen en dan de volgende 2 erin plaatsen. FSO_CARRIER_Mobistar.png Default_CARRIER_Mobistar.png |
|
|||
|
|||
ok, thx voor de hulp, is gelukt nu, wel per ongeluk 1 van de originele verwijderd, weet je mss waar ik originele kan vinden?
edit: hola, nee, herstart en nog steeds het oude logo Laatst gewijzigd door rikfrombelgium; 08-01-09 om 12:17. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Werkt goe! EDIT// Hier mijn Mobistar_be.bundle Misschien ooit iets in een default carrier mapke geplaatst? Laatst gewijzigd door Astro; 08-01-09 om 13:07. |
|
|||
|
|||
Hallo, ben nu al een eindje bezig met opzoeken hoe ik mobistar logo in kleur op iphone kan krijgen!! Heb al alles geprobeert zoals hier boven beschreven, maar zonder resultaat! Ik heb dit altijd kunnen gebruiken op de 3.0 jailbreak! Bestaat er een mogelijkheid om dit opnieuw te gebruiken op de firmware 3.1.2 ??
Alvast bedankt greetz Laatst gewijzigd door WDS001; 17-01-10 om 14:39. Reden: Hoeft niet in het vet! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) | Astro | Unlock | 630 | 25-10-09 17:09 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Operator Logo veranderen | berndvp | Archief | 13 | 04-01-09 11:11 |
Operator logo | McNRiQ | iPhone algemeen | 0 | 31-01-08 12:00 |
operator logo in kleur | joep | Unlock [archief] | 1 | 09-11-07 20:44 |
|
|