Baseband updaten zonder restore? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is wat musclenerd zei: Citaat: With CommCenter disabled, do: BBUpdaterExtreme update -f ICE2_02.28.00.fls -e ICE2_02.28.00.eep That's the short answer. The long answer is better ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Baseband updaten zonder restore?
Dit is wat musclenerd zei:
Citaat:
Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met deze command kun je de baseband updaten zonder een restore uit te voeren. Normaal gesproken moet je een restore/update doen om je baseband te updaten.
Om dit zelf te doen moet je met terminal enzo gaan werken. Raad ik niet aan, omdat het erg ingewikkeld. Of je moet het al vaker gedaan hebben.
|
|||
|
|||
En als je wel ervaring hebt? Hoe kom je aan dat update progje en die twee bestanden? Heeft iemand dit wellicht al geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Ohw, erg handig! Ik heb geen zin om te restoren, dus ik ga het zo doen
|
||||
|
||||
Ben voorzichtig, is echt Voor gevorderden! Wat is er trouwens mis met een restore/update?
|
|||
|
|||
De twee bestanden zitten als het goed is ergens in de ipsw (dat eigenlijk gewoon een .zip bestand is). Aangezien je aan de baseband-kant van de iPhone wel degelijk echt iets 'kapot' kunt maken (door de NOR te overschrijven) in tegenstelling tot aan de application-processor-kant van de iPhone, ga ik het zelf toch maar via de restore-naar-firmware-2.2-en-baseband-2.28.00 en dan QuickPwnen doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlockable baseband updaten of niet ? | oZZies | Unlock | 3 | 08-04-11 23:46 |
Updaten zonder baseband | ik_ben_Mark | Archief | 1 | 07-05-10 22:16 |
Baseband 04.05.04 updaten? | Modena | iPhone algemeen | 10 | 22-12-08 10:03 |
[bricked] Baseband/IMEI/Wi-Fi weg, baseband restore mislukt | norckon | Unlock [archief] | 21 | 13-03-08 22:16 |
Baseband restore in OSX | yingie | Archief | 0 | 27-10-07 00:17 |
|
|