Baseband 04.05.04 updaten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet in het lijstje van basebands gekeken maar ik vind de mijne er niet in terug. Als ik bij modemfirmware kijk zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Baseband 04.05.04 updaten?
Ik heb zonet in het lijstje van basebands gekeken maar ik vind de mijne er niet in terug.
Als ik bij modemfirmware kijk zie ik het volgende: 04.05.04_G. Ik draai momenteel firmware 2.1 (5F135) op een iPhone 2G 8GB afkomstig uit de US. Is het mogelijk mijn baseband up te daten naar een nieuwere voor beter ontvangst of doe ik dit beter niet? Mvg Christophe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon updaten in iTunes naar firmware 2.2 en dan met QuickPwn activeren, jailbreaken en unlocken.
|
|||
|
|||
kan bij eerste gen iphones
|
|
|||
|
|||
Is dit dan aan te raden om met Itunes hem naar de laatste firmware up te daten?
Zijn er echt merkbare verbeteringen de laatste nieuwe baseband? Wat ik dan ook niet begrijp, als ik mijn iPhone nu update naar de laatste baseband, kan deze dan nog door gepwnd worden? Ik had begrepen dat dit nog niet mogelijk was om deze softwarematig te unlocken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet niet precies of er merkbare verschillen zijn, maar je kan altijd het beste up to date blijven. Je iPhone kan gepwned worden wanneer je maar wil. Hij kan uiteraard na de update software-matig geunlockt worden met QuickPwn. Dit kan alleen (nog) niet met de iPhone 3G. |
|
|||
|
|||
Ok, super.
Bedankt voor je antwoord iMario. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu mijn iPhone geupdated via Itunes, gewoon laatste firmware erop gezet.
Nu vraagt QuickPwn mij een firmware te selecteren, waar vind ik die? Nevermind, na even wachten kon ik gewoon verdergaan. Laatst gewijzigd door Modena; 21-12-08 om 20:13. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, draait perfect op 2.2 met de nieuwe baseband.
|
|
||||
|
||||
Trouwens raar dat je die baseband wilt updaten, want die is al vanaf firmware 2.0 niet meer veranderd. Dus je hebt gewoon nog steeds Baseband 04.05.04_G.
Kijk hier maar even: https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ja ik heb hier zonet vergeleken. Je hebt gelijk.
Ik heb dan toch 2.2 draaien nu |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
valt mijn baseband nog te updaten`/? | fatihtopal | iPhone algemeen | 1 | 07-05-11 22:40 |
iPhone 3GS: Unlockable baseband updaten of niet ? | oZZies | Unlock | 3 | 08-04-11 23:46 |
Kan baseband niet updaten | iDavid | iPhone algemeen | 6 | 11-10-10 21:18 |
Updaten zonder baseband | ik_ben_Mark | Archief | 1 | 07-05-10 22:16 |
iPhone 3G: Baseband updaten zonder restore? | borgqueenx | Unlock | 5 | 02-01-09 14:52 |
|
|