I-phone defect?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds 2 maanden een iphone in mijn bezit, super ding! Echter, sinds gisteren heb ik een probleem.. HIJ DOET HET NIET MEER! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-phone defect?!
Hallo,
ik heb sinds 2 maanden een iphone in mijn bezit, super ding! Echter, sinds gisteren heb ik een probleem.. HIJ DOET HET NIET MEER! heb geen beeld, home button doet het niet meer, als ik gebeld wordt dan gaat mijn beeldscherm niet meer aan, helemaal niets meer! heeft iemand een tip voor mij, of moet ik 'm terug sturen naar Apple Nederland? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet even je profiel bijwerken want een 3g met 1.0.1 bestaat niet
je kan hem inderdaad waarschijnlijk even laten onderzoeken komt hij uit nederland? |
|
||||
|
||||
Heb je eerst al eens geprobeerd om je iPhone te restoren met iTunes?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beste Mario en Bako,
bedankt voor de reacties, heb inmiddels mijn iphone ge-reset via itunes en hij doet het weer. Kon er helemaal niets meer mee maar werkt nu weer. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
imario had tog gelijk
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
|
|