iPhone 2.2.1 niet bruikbaar. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) UPDATE, ik weet waarom ik geen netwerken ontvang, mijn antenne is nl defect! als ik bij een gsm mast ga staan (dus 10 meter ervanaf) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UPDATE, ik weet waarom ik geen netwerken ontvang, mijn antenne is nl defect!
als ik bij een gsm mast ga staan (dus 10 meter ervanaf) ontvangt ie wel netwerken... was aan het twijfelen of ik hem zou laten repareren of dat het zelf te doen is, telefoon open geschroefd (frontje netjes met een zuignap verwijderd) wat blijkt nu, dat de telefoon al eens open is geweest, garantie zegel beschadigd, stukje van de printplaat af.. ik kon zelfs helemaal geen antenne ontdekken (onder de ant. cover dat zwarte ding aan de bovenkant) heb dus een dure Ipod met Wi-Fi.. alles werkt behalve het ontvang gedeelte en de gps werkt niet meer (mischien ook wat met de antenne te maken) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G bijna niet meer bruikbaar | dinky2 | iPhone algemeen | 6 | 25-04-11 13:51 |
toetsenbord [verbind] niet bruikbaar. Waarom? | Degus | iPad algemeen | 1 | 26-11-10 08:31 |
Wi-Fi zichtbaar; niet bruikbaar... ??? | wbosch22 | Wi-Fi | 0 | 30-12-09 17:37 |
iPhone 1e gen.: iPhone niet bruikbaar | Duco10 | Unlock | 0 | 10-08-09 11:30 |
|
|