//

Welke iphones zijn nu te unlocken en jailbreaken? (Duidelijke lijst)

Welke iphones zijn nu te unlocken en jailbreaken? (Duidelijke lijst) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de snelle reacties! werkt veel beter nog dit forum dan ik dacht (ik lees meestal alleen de nieuwtjes) heb op deze site staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-06-09, 19:35
triffic triffic is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor de snelle reacties! werkt veel beter nog dit forum dan ik dacht (ik lees meestal alleen de nieuwtjes)

heb op deze site staan dat het zou moeten werken, maarja straks koop ik dat en werkt het niet.. iemand ervaring met: Simlockvrij.nu - Uw telefoon simlockvrij zónder garantie verlies iPhone Sim

heb ook gelezen over het legaal unlocken via t-mobile, maar om nu voor de 4 iphones 4 x 120 euro te betalen daarvoor... heb contract van 12,50 x 24 maanden dus 300 euro afgesloten zodat ik voor 300 euro een iPhone had maar om daar nu 420 euro van te maken.. heb ik eerlijk gezegd het budget niet voor gekregen.

had ik nu toch maar gewacht op de nieuwe iphones, lees zojuist dat t-mobile deze waarschijnlijk simlock vrij gaan leveren.. goede zaak, maar ik ben nu dus echt heeeel sjacherijnig.. De iphones zijn niet voor mij, maar het is natuurlijk wel erg balen dat ik ze nu niet kan laten gebruiken.. Weg verrassing! Daarnaast is bij 1 van de collega's de huidige mobiel zo ongeveer overleden dus tja... hoe los ik dat dan op, kan moeilijk nog een gsm aanschaffen..

hoop nog op een wonder, maar heb net gelezen op het blog van dev team dat zij wachten met een update tot 3.0 final release, dus dat gaat ook nog wel een tijd duren....

Blijf het vreemd vinden dat je een software matig apparaat zoals de iphone niet kunt herinstalleren naar een oude versie zodat unlock wel mogelijk is, maar ik ben dan ook duidelijk geen expert en had verwacht dat zoiets wel zou kunnen.. Echt balen dat ik zo snel 4 iphones extra heb gekocht.. misschien toch moeten luisteren naar iedereen die zegt te gaan wachten tot de nieuwe iphones gelanceerd worden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-06-09, 19:47
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard

rebelsim werkt tegenwoordig wel met vodafone, is daar een tijdje terug een nieuwe udate voor gekomen en werkt nu ook prima met vodafone.
eigenlijk met alle providers dus nu.
Gebruik zelf ook rebelsim, hoorde toen ik het ging aanschaffen dat de aanbieders niet allemaal even betrouwbaar zijn. Ik deed het bij uzw telecom, daar ging het perfect! zelf hulp via msn als ik het nodig heb!
  #23  
Oud 06-06-09, 19:58
triffic triffic is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard

@ErikRoeier

Bedankt voor je tip!
Heb even op die site gekeken (hopelijk zit ik op de juiste website). Daar staan een aantal rebelsims op. Heb ik deze nodig: Rebel Simcard Benelux / U.Z.W. - iPhone 3G no-cut unlock SIM (ook voor v3.0)

dan bestel ik die 4 en hoop maar dat het werkt, maar heb er wel vertrouwen in als jij zegt dat jij het ook gebruikt.
  #24  
Oud 06-06-09, 20:51
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

aan larsjee fuzzyband installeren via cydia daar kun je dat mee zien

Laatst gewijzigd door trimix; 06-06-09 om 20:55.
  #25  
Oud 07-06-09, 12:10
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door triffic Bekijk bericht
@ErikRoeier

Bedankt voor je tip!
Heb even op die site gekeken (hopelijk zit ik op de juiste website). Daar staan een aantal rebelsims op. Heb ik deze nodig: Rebel Simcard Benelux / U.Z.W. - iPhone 3G no-cut unlock SIM (ook voor v3.0)

dan bestel ik die 4 en hoop maar dat het werkt, maar heb er wel vertrouwen in als jij zegt dat jij het ook gebruikt.
ik zou er wel zeker één met zo'n programmer kiezen. heb het zelf nog niet nodig gehad maar met het idee op OS 3.0 zal ik het jou ook wel aanraden.

maar verder is het de goede!
Rebel Simcard Benelux

dit is wat ik had besteld
  #26  
Oud 07-06-09, 18:04
larsjeee larsjeee is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
aan larsjee fuzzyband installeren via cydia daar kun je dat mee zien
bedankt voor de tip, had ik gedaan, maar helaas heb ik een 5.9 bootloader waarmee downgraden of softwarematig unlock helaas niet mogenlijk is

zit nu opgescheept met een dure ipod
  #27  
Oud 07-06-09, 18:11
larsjeee larsjeee is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikroeier Bekijk bericht
ik zou er wel zeker één met zo'n programmer kiezen. heb het zelf nog niet nodig gehad maar met het idee op OS 3.0 zal ik het jou ook wel aanraden.

maar verder is het de goede!
Rebel Simcard Benelux

dit is wat ik had besteld

ik had deze ook besteld, maar nogmaals, bij mij werkt hij niet ;(
heb ook de kaartschrijver en de nieuwste firmware erop geprobeerd, maar krijg hem gewoon niet werkend...

als het bij jullie wel gewoon lukt, moet het haast wel aan mijn toestel liggen?
  #28  
Oud 07-06-09, 18:51
stavros stavros is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 25
Standaard

Wacht gewoon nog even op de 3.0, het dev team zal dan wel met een nieuwe unlock op de proppen komen. Gewoon even geduld hebben...

mvg
  #29  
Oud 10-06-09, 11:14
rhome rhome is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 25
Standaard

hoe zit het nou met de nieuwe software dan (os 3.0) is deze wel te unlocken als je custum firmware heb upgeraded naar 2.2.1, dus met firmware 2.28. en hoe gaat dit werken bij de nieuwe iphone (3Gs) dan. En zou toevallig iemand weten wat de nieuwe iphone in zwitserland gaat kosten.

grs rhome
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? dreeg Jailbreak 0 27-07-10 19:56
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? ArB Unlock [archief] 322 07-12-08 22:01
Welke Programma's zijn geinstalleerd ?? LSwaenen iPhone algemeen 6 01-12-08 11:35
Goede duidelijke uitleg over jailbreaken (geen computer taal) Charissastap Archief 8 14-08-08 20:08
welke icoons zijn dit? MisterM24 Jailbreak apps en thema's 1 15-07-08 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.