Welke iphones zijn nu te unlocken en jailbreaken? (Duidelijke lijst) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de snelle reacties! werkt veel beter nog dit forum dan ik dacht (ik lees meestal alleen de nieuwtjes) heb op deze site staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reacties! werkt veel beter nog dit forum dan ik dacht (ik lees meestal alleen de nieuwtjes)
heb op deze site staan dat het zou moeten werken, maarja straks koop ik dat en werkt het niet.. iemand ervaring met: Simlockvrij.nu - Uw telefoon simlockvrij zónder garantie verlies iPhone Sim heb ook gelezen over het legaal unlocken via t-mobile, maar om nu voor de 4 iphones 4 x 120 euro te betalen daarvoor... heb contract van 12,50 x 24 maanden dus 300 euro afgesloten zodat ik voor 300 euro een iPhone had maar om daar nu 420 euro van te maken.. heb ik eerlijk gezegd het budget niet voor gekregen. had ik nu toch maar gewacht op de nieuwe iphones, lees zojuist dat t-mobile deze waarschijnlijk simlock vrij gaan leveren.. goede zaak, maar ik ben nu dus echt heeeel sjacherijnig.. De iphones zijn niet voor mij, maar het is natuurlijk wel erg balen dat ik ze nu niet kan laten gebruiken.. Weg verrassing! Daarnaast is bij 1 van de collega's de huidige mobiel zo ongeveer overleden dus tja... hoe los ik dat dan op, kan moeilijk nog een gsm aanschaffen.. hoop nog op een wonder, maar heb net gelezen op het blog van dev team dat zij wachten met een update tot 3.0 final release, dus dat gaat ook nog wel een tijd duren.... Blijf het vreemd vinden dat je een software matig apparaat zoals de iphone niet kunt herinstalleren naar een oude versie zodat unlock wel mogelijk is, maar ik ben dan ook duidelijk geen expert en had verwacht dat zoiets wel zou kunnen.. Echt balen dat ik zo snel 4 iphones extra heb gekocht.. misschien toch moeten luisteren naar iedereen die zegt te gaan wachten tot de nieuwe iphones gelanceerd worden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
rebelsim werkt tegenwoordig wel met vodafone, is daar een tijdje terug een nieuwe udate voor gekomen en werkt nu ook prima met vodafone.
eigenlijk met alle providers dus nu. Gebruik zelf ook rebelsim, hoorde toen ik het ging aanschaffen dat de aanbieders niet allemaal even betrouwbaar zijn. Ik deed het bij uzw telecom, daar ging het perfect! zelf hulp via msn als ik het nodig heb! |
|
|||
|
|||
@ErikRoeier
Bedankt voor je tip! Heb even op die site gekeken (hopelijk zit ik op de juiste website). Daar staan een aantal rebelsims op. Heb ik deze nodig: Rebel Simcard Benelux / U.Z.W. - iPhone 3G no-cut unlock SIM (ook voor v3.0) dan bestel ik die 4 en hoop maar dat het werkt, maar heb er wel vertrouwen in als jij zegt dat jij het ook gebruikt. |
|
||||
|
||||
aan larsjee fuzzyband installeren via cydia daar kun je dat mee zien
Laatst gewijzigd door trimix; 06-06-09 om 20:55. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar verder is het de goede! Rebel Simcard Benelux dit is wat ik had besteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had deze ook besteld, maar nogmaals, bij mij werkt hij niet ;( heb ook de kaartschrijver en de nieuwste firmware erop geprobeerd, maar krijg hem gewoon niet werkend... als het bij jullie wel gewoon lukt, moet het haast wel aan mijn toestel liggen? |
|
|||
|
|||
Wacht gewoon nog even op de 3.0, het dev team zal dan wel met een nieuwe unlock op de proppen komen. Gewoon even geduld hebben...
mvg |
|
|||
|
|||
hoe zit het nou met de nieuwe software dan (os 3.0) is deze wel te unlocken als je custum firmware heb upgeraded naar 2.2.1, dus met firmware 2.28. en hoe gaat dit werken bij de nieuwe iphone (3Gs) dan. En zou toevallig iemand weten wat de nieuwe iphone in zwitserland gaat kosten.
grs rhome |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
Welke Programma's zijn geinstalleerd ?? | LSwaenen | iPhone algemeen | 6 | 01-12-08 11:35 |
Goede duidelijke uitleg over jailbreaken (geen computer taal) | Charissastap | Archief | 8 | 14-08-08 20:08 |
welke icoons zijn dit? | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-07-08 14:27 |
|
|