welke firmware standaard op iphone? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil strax een abbonoment nemen met tmobile maar ik vraag me af welke fw er standaard op staat ik heb het forum al doorgezocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke firmware standaard op iphone?
ik wil strax een abbonoment nemen met tmobile maar ik vraag me af welke fw er standaard op staat
ik heb het forum al doorgezocht en ja, ook de search gebruikt maar ik kon niks vinden als er namelijk standaard 2.2.1 opstaat heb ik een probleem^^ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik geloof dat je dit nooit echt weet, aangezien er bij het registratieproces (wnr je hem voor het eerst aanlegt, moet je hem direct aan iTunes koppelen) automatisch de nieuwste firmware w geïnstalleerd.
Uit nieuwsgierigheid: waarom heb je dan een probleem? |
|
|||
|
|||
omdat me abbo pas over 3 maand afloopt
maar ik moet hem dus zelf activeren en tmobile doet dit dus hopelijk niet voor mij? want anders kun je de update naar 2.2.1(als die er nog niet opstaat) tog gewoon weigeren? |
|
||||
|
||||
99% zeker dat er 2.2.1 opstaat.
|
|
||||
|
||||
Sorry, maar ik vrees dat ik nog steeds niet echt begrijp waar het probleem ligt.
Maar van T-Mobile abbo's etc. weet ik niet zoveel af ... Mss dat een Nederlandse vriend je verder kan helpen . (Mijn iPhone was immers standaard unlocked) |
|
||||
|
||||
Wat is nou precies het probleem als er 2.2.1 opstaat?
|
|
||||
|
||||
Dan heb je geen probleem. Je kunt alleen niet unlocken, maar dat is toch niet nodig, omdat je T-Mobile hebt.
|
||||
|
||||
jawel, want zijn andere abo (niet t-mobile) loopt nog 3 maand en dan kan hij dus 3 maand zijn iphone niet gebruiken.
|
|
||||
|
||||
En, misschien een beetje domme vraag maar, waarom kan je hem dan niet unlocken? O.o
|
|
|||
|
|||
eindelijk iemand die me snapt^^
misschien dat ik ff aan een kennis van me vraag of ze die iphone legaal simlockvrij wil maken ze werkt bij tmobile dus dat zou niet al te veel uit moeten maken |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Okie, ik snap het.
|
|
|||
|
|||
ja dat had ik ook gelezen ja.
maar hopelijk krijg ik er 1tje met 2.2 dan kan ik hem unlocken^^ |
|
||||
|
||||
Citaat:
Allereerst ik hoop voor je dat je een Iphone krijgt met 2.2(kleine kans) En ik hoop voor je dat je kennis wat voor je kan regelen! En in de winkel kan je gewoon zeggen dat je hem thuis activeert zodat zij sowieso niet gaan updaten voor jou! Succes |
|
||||
|
||||
Volgens mij zit er alleen een T-Mobile simlock op, dus je kan elke simkaart van T-Mobile gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke FM-transmitter biedt aansluiting voor standaard laadkabel? | robenroute | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-04-10 02:33 |
firmware...welke firmware? tel locked | fanta | Archief | 1 | 31-12-08 03:45 |
Jailbreak op een iphone met standaard 1.1.3 firmware | Whaw | Unlock [archief] | 4 | 27-01-08 22:29 |
standaard iPhone firmware | Peter | Archief | 7 | 04-10-07 13:37 |
|
|