Smartsim en vodafone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een smartsim gekohct omdat ik per ongeluk de 2.2.1 versie erop heb gezet en ik bootloader 5.9 heb. Moet dus wachten op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Smartsim en vodafone
Ik heb een smartsim gekohct omdat ik per ongeluk de 2.2.1 versie erop heb gezet en ik bootloader 5.9 heb. Moet dus wachten op een hack. Alleen nu heb ik een Hi kaart erin gedaan met mn smartsim en dat werkt perfect. DOe ik mijn eigen vodafone kaart erin geeft hij aan geen simkaart... iemand enig idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
is daar wat aan te doen?
|
|
||||
|
||||
Nee, anders had Vodafone wel ondersteund geweest...
Zit niets anders op dan te wachten op een oplossing of toch proberen je unlock sim (waarschijnlijk een Rebel SIM) te flashen naar een andere firmware versie, maar ik denk niet dat dat helpt. Flashfiles kun je hier vinden: Rebel Support Page. Je hebt dan wel een USB programmer nodig (P-key of andere simkaart lezer/schrijver). |
|
|||
|
|||
iemand dan enig idee wanneer de baseband terugzetter voor bootloader 5.9 uitkomt of de yellowsnow versie voor deze baseband? kan nu niks meer met de iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
iPhone 3G: Probleem I-smartsim. | Mixpower | Unlock | 10 | 15-11-08 14:32 |
|
|