//

iPhone 2G/1.0 unlock na os 3.0

iPhone 2G/1.0 unlock na os 3.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had ook de update gedaan naar 3.0. helaas ook een simlock. ik kon mn iPhone alleen maar downgraden naar 1.1.4 en vanuit daar weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 19-06-09, 17:09
Smidders Smidders is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

ik had ook de update gedaan naar 3.0. helaas ook een simlock. ik kon mn iPhone alleen maar downgraden naar 1.1.4 en vanuit daar weer naar 2.2.1. vanavond maar even kijken of het me nu wel lukt om 3.0 er op te zetten!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 19-06-09, 17:40
daan_franken daan_franken is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb succesvol geupgrade volgens de instructies hier (bedankt daarvoor!) en alles werkt, behalve de geluiden. Ik hoor niets meer uit de speaker (die die je tegen je oor houdt), dus ik kan niet meer bellen (wel op handsfree). Maar het is niet die speaker die kapot is, want andere geluiden zijn ook weg (toetsenbord klikken, de klik die normaal na de slide to unlock komt, app-geluiden, iPod audio...). Andere geluiden doen het dan weer wel (ringtone, handsfree bellen). Erg vervelend, ik hoop dat de jailbreak het oplost. Heb al alle settings gereset (n.a.v. een tip op een andere site).
  #183  
Oud 19-06-09, 17:49
daan_franken daan_franken is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daan_franken Bekijk bericht
Ik heb succesvol geupgrade volgens de instructies hier (bedankt daarvoor!) en alles werkt, behalve de geluiden. Ik hoor niets meer uit de speaker (die die je tegen je oor houdt), dus ik kan niet meer bellen (wel op handsfree). Maar het is niet die speaker die kapot is, want andere geluiden zijn ook weg (toetsenbord klikken, de klik die normaal na de slide to unlock komt, app-geluiden, iPod audio...). Andere geluiden doen het dan weer wel (ringtone, handsfree bellen). Erg vervelend, ik hoop dat de jailbreak het oplost. Heb al alle settings gereset (n.a.v. een tip op een andere site).
Sorry, geluidenprobleem was ongerelateerd (iphone dacht dat koptelefoon ingeplugd was). Dus alles werkt gewoon! (Behalve youtube natuurlijk)
  #184  
Oud 29-06-09, 17:32
RayBe RayBe is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard

op dit forum wordt veelal gesproken over quickpwn, maar stel nu dat je je iPhone naar FW 2.x gebracht hebt met Pwnage tool en geunlocked hebt met bootneuter;

kun je dan ook simpelweg alleen restoren naar een standaard apple FW 3.0 als je geen behoefte hebt aan een jailbreak, maar wel je unlock wil behouden?

ik heb immers begrepen dat een restore je telefoon eerst helemaal leeg maakt, dus alle 'troep' (oude cydia progs en oude jailbreak bestanden enz.) verwijdert en dan pas update naar FW 3.0;
dit is bij mij namelijk wel de bedoeling, ik wil zo schoon mogelijk beginnen.
  #185  
Oud 29-06-09, 18:16
pupil pupil is offline
• iOS 3.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RayBe Bekijk bericht
op dit forum wordt veelal gesproken over quickpwn, maar stel nu dat je je iPhone naar FW 2.x gebracht hebt met Pwnage tool en geunlocked hebt met bootneuter;

kun je dan ook simpelweg alleen restoren naar een standaard apple FW 3.0 als je geen behoefte hebt aan een jailbreak, maar wel je unlock wil behouden?

ik heb immers begrepen dat een restore je telefoon eerst helemaal leeg maakt, dus alle 'troep' (oude cydia progs en oude jailbreak bestanden enz.) verwijdert en dan pas update naar FW 3.0;
dit is bij mij namelijk wel de bedoeling, ik wil zo schoon mogelijk beginnen.
jah je heb gelijk dan begint hij weer schoon alleen ook zonder unlock

je kan hem restore jailbreake en unlocken
  #186  
Oud 29-06-09, 21:21
marcel73 marcel73 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RayBe Bekijk bericht
op dit forum wordt veelal gesproken over quickpwn, maar stel nu dat je je iPhone naar FW 2.x gebracht hebt met Pwnage tool en geunlocked hebt met bootneuter;

kun je dan ook simpelweg alleen restoren naar een standaard apple FW 3.0 als je geen behoefte hebt aan een jailbreak, maar wel je unlock wil behouden?

ik heb immers begrepen dat een restore je telefoon eerst helemaal leeg maakt, dus alle 'troep' (oude cydia progs en oude jailbreak bestanden enz.) verwijdert en dan pas update naar FW 3.0;
dit is bij mij namelijk wel de bedoeling, ik wil zo schoon mogelijk beginnen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pupil Bekijk bericht
jah je heb gelijk dan begint hij weer schoon alleen ook zonder unlock

je kan hem restore jailbreake en unlocken
Ja klopt, dit was idd ook het geval bij mij, de unlock blijft behouden dus je simkaart werkt gewoon nog. Jailbreak ben je kwijt.
  #187  
Oud 01-07-09, 09:02
richardavalanche richardavalanche is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik heb van 2.2.1 (custom micheal) geupdate naar 3.0 met itunes 8.2.0.23 maar krijg onbekende fout 1602.

Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan??

Richard
  #188  
Oud 01-07-09, 17:35
pupil pupil is offline
• iOS 3.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richardavalanche Bekijk bericht
Ik heb van 2.2.1 (custom micheal) geupdate naar 3.0 met itunes 8.2.0.23 maar krijg onbekende fout 1602.

Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan??

Richard
zoek is op het forum staat een heleboel over
  #189  
Oud 02-07-09, 09:48
richardavalanche richardavalanche is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik heb de USB poort gewisseld en Redsnow gebruikt. Mooie aplicatie om op 3.0 te komen en daarna te unlocken! toppie!

kwam ook een mooie uitleg tegen op een ander collegeaal forum:

http://www.ifoneguide.nl/?p=695

Richard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.