iPhone 2G/1.0 unlock na os 3.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Gorson. Welke FW had je er voor 3.0 op staan? Origineel 2.2.1 (en dan met QuickPwn het klusje geklaard) of Custom 2.2.1(en klaar was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ Gorson.
Welke FW had je er voor 3.0 op staan? Origineel 2.2.1 (en dan met QuickPwn het klusje geklaard) of Custom 2.2.1(en klaar was kees)? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik had origineel 2.2.1
|
|
|||
|
|||
Alles werkt
Van custom 2.2.1 naar 3.0 via itunes 8.2 alleen YouTube werkt niet. Verder werkt alles prima
|
|
|||
|
|||
Als je hem binne haalt van appls server via itunes waar slaat hij hem dan op?
Laatst gewijzigd door Ivoo; 17-06-09 om 21:42. |
|
|||
|
|||
Gelukt. Van 2.2 (destijds de custom fw gebruikt) naar 3.0. Zoals hier al eerder beschreven: 3.0 ipsw uit de wiki gedownload en daarna alt-update (Mac). Ipsw selecteren en updaten maar.
Thanks voor alle tips and tricks! |
|
|||
|
|||
bij elke restore naar een lager firmware versie krijg ik een error 1600 in DFU mode... wat voorheen met de goldmaster wel werkte ...... ?????iemand wel gelukt weer terug te gaan ?
|
|
|||
|
|||
Damn man, ik krijg bij DFU error 1600 en bij recovery error 20, wat moet ik nu doen ? :S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja ik ook
wilde het probleem van youtube fixe door de telefoon als nieuw iphone te restore. door op herstellen te klikken toen die al op 3.0 was.... nou is die gelocked en krijg ik hem niet meer terug.... kan me zelf wel schieten zo dom om het meteen te doen.... met GM versie lukte alles wel!! |
|
|||
|
|||
Ik heb ook precies hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Haha als ik het hier zo is volg wacht ik nog wel even met update manmanman. Ik wacht wel op de custom + een goede handleiding
|
|
||||
|
||||
Ik zal de topic titel en de meest voorkomende zaken in post 1 zetten en het orginele bericht verplaatsen naar beneden. Dat is makkelijker voor het overzicht.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
voor de mensen die die 1600 en 20 krijgen,
hebben jullie wel de goede firmware gedownload en niet die van 3g? |
|
|||
|
|||
gewoon geupdate via de site van apple.... en voor de restore zelfde bestand gebruikt waarbij het bij de 3.0GM wel lukte
|
|
|||
|
|||
ik zit nu op 2.2.1 met iphone 1ste generatie. Weet niet of ik custom heb ofniet. Krijgen jullie die 1600 en recovery fout bij het proberen van de custom erop te zetten of bij het proberen van de originele erop te zetten?
|
|
|||
|
|||
Net eerst naar custom firmware 2.2.1 hersteld en vervolgens 3.0 geinstalleerd, werkt perfect. Nu nog even synchroniseren en dan kan ik weer vooruit .
|
|
|||
|
|||
@grooviee
werkt youtube ook ? |
|
|||
|
|||
Ik krijg em wanneer ik de originele erop wil zetten, maar ook wanneer ik direct de custom probeer....
|
|
|||
|
|||
ik heb de juiste firmwares maar het mag niet baten.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|