iPhone 2G/1.0 unlock na os 3.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MarkL Misschien een domme vraag, maar moet ik als ik die custom van Michael heb dan ook eerst 8.2 van iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Echt zeker is het dus niet.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het dev team heeft al aangegeven dat quickpwn probleemloos werkt met 8.2
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Dus ff samengevat:
Custom van Michael + iTunes 8.2 = 3.0 op mijn iphone met de unlock? |
|
|||
|
|||
Ik ben die firmware 3.0 uit de Wiki aan het downloaden, deze gewoon per shift+herstel invoegen op m'n iPhone?
mijn jailbrake is dan weg (tot uiterst vrijdag want dan brengt iPhone Dev team jailbrake-progs uit?) maar m'n iphone blijft geunlocked toch? Heb windows, iPhone eerste generatie 8GB, Windows, iTunes 8.2( vandaag nog nieuwste afgehaald ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door robijnv; 17-06-09 om 20:50. Reden: was shift-update... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder ga ik het op dezelfde manier doen inderdaad, shift herstel (dan de ipsw uit de wiki). Tijdelijk geen jailbreak en deze er over enkele dagen opzetten. (door quickpown) |
|
||||
|
||||
De volledige procedure nogmaals uitgelegd voor een 2G (dit advies blijft totdat quickpwn uitkomt)
1. Zorg dat je een custom firmware 2.2.1 hebt draaien (2.2.1 is getest, oudere versies niet) 2. Download de firmware 3.0 voor de 2G uit de wiki 3. Doe een shift-update met het gedownloade bestand en voila In windows werkt alles prima met itunes versie 8.2 Laatst gewijzigd door ArB; 17-06-09 om 20:52. |
|
|||
|
|||
even samengevat voor de andere iPhone 2G gebruikers
- De ISPWfile hier downloaden in de wiki op dit forum - Shift + update (alt+ voor mac) - je ISPW selecteren - weg jailbrake, unlock blijft ---- OS 3.0 ---- edit: toch bedankt arb ! |
|
|||
|
|||
zodra jailbraik uit is ga ik hem update anders ben ik alles kwijt! wat mij dierbaar is . Upload hier iemand ook de custom firmware?! alvast bedankt pm mag ook
|
|
||||
|
||||
Even geduld hebben aub
|
|||
|
|||
Heeft er nog iemand problemen met YouTube ?
Ik krijg de melding dat hij geen verbinding kan maken, voor de rest werkt alles perfect |
|
||||
|
||||
waar staat die ispwfile?
want weet echt niet waar ik moet zoeken |
|
||||
|
||||
Youtube werkt idd niet, zal pas opgelost zijn met quickpwn vermoedelijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die een link heeft naar 2.2.1 custom?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik weet niet meer zeker of ik een custom 2.2.1 heb of niet.
Ik heb wel een 1st gen iPhone die unlocked en gejailbreakt is. Waar kan ik dit ergens zien of zou het wel moeten werken om te updaten? |
|
||||
|
||||
nou ik had dus zeker 2.2.1 erop maar toch staat ie nu in emergency call mode,
snap er echt niks van |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je houdt je unlock, maar wat gebeurt er als je weer laat synchen/herstellen vanuit itunes?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|