iPhone 2G/1.0 unlock na os 3.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nemisis2003 Kan iemand aub een link posten naar 2.2.1. custom van michael? staat boven je !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
staat boven je !
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Super bedankt voor de custom
Dus moet van 3.0 -> DFU -> 2.2.1 -> 2.2.1 custom -> 3.0 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Met shift-update moet je de ipsw file van 3.0 hebben he?
Waar kan ik die downloaden? |
|
|||
|
|||
herstellen ben je je unlock kwijt, synchen kan geen kwaad.
|
|
|||
|
|||
@ Stefanof, de ispw staat in de Wiki - begrippen.
@ Freddyemmer, de 1600 error is volgens mij dat je de DFU moet gebruiken ipv de Restore of juist andersom. |
|
|||
|
|||
als ik terug wil naar de orginele.. 2.2.1
|
|
|||
|
|||
Oh lekker dan. Ik let weer eens niet op en had nog geen nieuwe iTunes gedownload en nu staat hij in herstel modus. Kan ik nu gewoon de 3.0 update aan klikken of moet ik iets anders doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In minder dan 15 minuten ge-update naar 3.0. Mijn unlock is nog intact!! Alleen de jailbreak ben ik kwijt zoals verwacht...
|
|
|||
|
|||
ik zit nu op de 3.0 custom firmware, maar hoe kan ik deze nu unlocken?
please help! |
|
||||
|
||||
nou het kan aan mij liggen maar ik snap er nu niks meer van,
eerst zeg je Citaat:
Citaat:
wat kan ik als mac gebruiker het beste doen? ik heb de custom 2.2.1 gedownload en de normale 2.2.1 |
|
|||
|
|||
in de DFU is het 1600 in restore is foutmelding 20... balen dit zeg..
|
|
|||
|
|||
Iemand een oplossing voor mij? Ik had mijn iTunes niet geupdate naar 8.2 en klikte toen die 3.0 aan met ALT+update en nu laat mijn scherm het iTunes symbool zien met een stekker. En ik kan via iTunes alleen op herstel drukken. Help? :S
|
|
||||
|
||||
Terwijl je wist dat je iTunes 8.2 nodig had. Oh oh oh
|
|||
|
|||
Zou ik vanaf itunes 8.2 ook van 2.2 (custom) naar 2.2.1 custom kunnen gaan? Of zou ik iTunes 8.0 nodig hebben?
|
|
|||
|
|||
Als ik nu mijn 2g/1gen iphone update naar 3.0 (heb nu custom 2.2 of moet het 2.2.1 zijn?) blijft de unlock maar de jailbreak gaat weg. Is het zeker dat ik die jailbreak weer terug krijg vrijdag?
|
|
|||
|
|||
Ja stom van me Ik kan me zelf wel voor de kop slaan haha
|
|
|||
|
|||
ik krijg dezelfde foutmelding 20
oude versie itunes lost dit niet op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|