iPhone 2G/1.0 unlock na os 3.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Draai nu 3.0! Zo heb ik het daan: Custom 2.2.1 van Michael erop gezet (incl. jailbreak en unlock) Daarna FW 3.0 gedownload uit Wiki (wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Draai nu 3.0!
Zo heb ik het daan:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dan moet wel die verdomde activatieserver het doen
|
|
|||
|
|||
Gizmodo schreef er net ook al over zag ik.. Servertjes bij apple beginnen te roken..
Gizmodo - iPhone 3.0 Upgrade Process Deactivating Some Phones From AT&T - iPhone 3.0 |
|
|||
|
|||
Ben ik dan echt de enige met een foutmelding over de iphone activatieserver? :S
Edit: juulie was me net voor om het op te merken!
|
|||
|
|||
Pwimaaaah!! Ik zit op 3.0! Als je zorgt dat je eigen internet eruit ligt kun je gewoon de FW uit de WIKI installeren.
|
|
|||
|
|||
bij mij is de update iig gelukt...
SUPER krijg idd geen verbinding met YouTube |
|
|||
|
|||
Iemand hier een oplossing voor? (lama)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook gelukt, idd internet ffies uitzetten. Thanks Thirteen
|
|
|||
|
|||
Hoop wel dat er snel een youtube update komt, zal wel met de jailbreak gaan...
|
|
|||
|
|||
Hij doet het weer (activatieserver)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(heb fw gedownload, verbinding eruit geknald, Shift-update gedaan, en nu ben ik in activatie scherm :S ) |
|
||||
|
||||
Dus je unlock blijf als je de custom FW van michael hebt draaien op dit moment en je gaat shift-updaten naar 3.0?
|
|||
|
|||
Ben echt radeloos geworden nu, heb alles geprobeerd, quickpwn, itunes herstel, zou apple het gevonden hebben om jailbraking tegen te gaan???
Anyway, HULP is ZEEEER GEWENST (& niet bij mij alleen denk ik...) |
|
|||
|
|||
Oké, ik heb een gejailbreakte iPhone via QuickPwn 2.2.1, die moet dus naar de custom versie van Michael en dan weer naar de firmware 3.0 uit de Wiki? Hoe ga je btw naar de custom van Michael als je die ipsw hebt?
|
|
|||
|
|||
WTF nu krijg ik een foutmelding over de ipod activatieserver??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
SHIFT + HERSTEL in windows ALT + Herstel op een MAC en dan de custom ipsw selecteren |
|
|||
|
|||
Oké, moet je iPhone ook in herstelmodus staan om naar de custom 2.2.1 te gaan in iTunes?
|
|
|||
|
|||
moet je btw naar de 3.0 uit de wiki of kan je gewoon de 3.0 can itunes doen dus zonder Alt + upgrade?
|
|
|||
|
|||
En ik heb hem trouwens geunlockt met yellowsn0w, kun je dan alsnog gewoon deze methode uitvoeren?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|