iphone 3G met fw 2.2.1 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, heb hier ook nog turbosim liggen en heb nu kpn 3g bereik op me iphone (met t-mobile lock) maar ben nu aant testen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja, heb hier ook nog turbosim liggen en heb nu kpn 3g bereik op me iphone (met t-mobile lock) maar ben nu aant testen of het stabiel blijft...
Zo -> wanneer ik 3g uitzet heb ik stabiel internet en bellen etc.. zodra 3g aanzet, meld ie zich aan op het 3g netwerk en kan ik bellen/smsen/internetten etc... na een tijdje valt alles weg en moet ik de iphone geheel resetten en kom ik weer op het 3g netwerk. dit blijft zich herhalen behalve als ik 3g uitzet.. kan dus schijnbaar niet met turbosim, dan maar wat langzamer internette.. Laatst gewijzigd door stefaaaan; 16-06-09 om 02:39. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar internet boeit me ook niet echt. Heb toch geen data-abbo. Gewoon bellen wil prima?
|
|
|||
|
|||
Het iPhone Dev Team komt binnen enkele dagen met een unlock voor de 3G, dus als je nog even geduld hebt..
|
|
|||
|
|||
Dus mogelijk is er nog wel iets softwarematigs te regelen? Of moet ik sowieso aan de hardwarematige sim oplossingen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Softwarematige (niet fatsoenlijk werkende) unlock-tools hou ik me niet mee bezig, wil je een iPhone zonder simlock moet je wachten tot ie gratis verwijderd kan worden (na een jaar bij een abbo van 2 jaar) of gewoon betalen |
|
|||
|
|||
Jammer dat niemand buiten T-Mobile de procedure weet. Bij alle andere telefoons die ik had werd er op die unlock sites e.d. gewoon de code berekend die je moet in toetsen en dan ging het op dezelfde manier als de provider normaal gesproken doet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Leuk dat yellowsn0w maar er zal i.m.o vrij snel alweer een 3.0.1. komen en dan zijn de yellowsn0wers weer terug bij af, simlock-vrij toestel kopen of laten maken door de provider
|
|
|||
|
|||
Tja maar als 3.0.1 niet superveel bied kan je daar ook even mee wachten. Mij gaat het toch alleen om de apps zelf. Vind het platform opzich namelijk niet heel denderend vergeleken met WM. Ik wacht nog even af en anders verkoop ik dit ding weer .
|
|
||||
|
||||
Iemand enig idee waneer yellowsnow, baseband downgrader of fuzzyband met een update komen voor bootloader 5.9...zit nu namelijk nog met een rebel-sim onder me simkaart...en kan nu ook geen 3g gebruiken....
|
|
|||
|
|||
Als ik iedereen zo hoor zijn die hardware kaartjes ook niet echt een blijvende optie. Hoop dat er hoop is voor mijn baseband 04.26.08.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Check your facts. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus dan zijn vanaf dat moment alle 3g's weer unlocked mogelijk (Nu maar hopen dat apple niet te snel gaat updaten weer!) |
|
|||
|
|||
Maar een update van Apple kan je toch gewoon afslaan? Als er geen noemenswaardige features bijkomen vanaf 3.0 naar bijv 3.0.1 dan boeit me het persoonlijk niet dat ik achterloop qua firmware. Is er nog niks geprobeerd om iets met de officiele manier te doen? Hoe is die manier eigenlijk? Zo'n berekende code die je dan ergens moet invoeren?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlocken van iPhone 4 met BB 02.10.04 | Guest-20130718235855 | Unlock | 3 | 17-11-10 16:24 |
iPhone 3G unlocken met X-SIM | O.G. | Archief | 1 | 17-07-08 21:50 |
iPhone unlocken met ziphone 2.4. | criistal | Unlock [archief] | 1 | 08-03-08 22:17 |
1.1.1 iphone unlocken met anysim | Daantjees | Unlock [archief] | 8 | 20-01-08 21:13 |
[iPhone] unlocken met firmware 1.1.2 | bmwmaster | Unlock [archief] | 40 | 14-12-07 23:03 |
|
|