ultrasn0w al standaard in IPSW via PwnageTool discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, weet iemand of het mogelijk is, ultrasn0w in PwnageTool al toe te voegen, zodat een versie IPSW ultrasnow al aan boord heeft? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ultrasn0w al standaard in IPSW via PwnageTool
Hi allemaal,
weet iemand of het mogelijk is, ultrasn0w in PwnageTool al toe te voegen, zodat een versie IPSW ultrasnow al aan boord heeft? Ik probeer repo666.ultrasn0w.com te adden in PwnageTool maar dat pakt-ie niet. Hebben er vast meer geprobeerd.. Graag uw ervaringen... grJoep |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit omdat je geen Wi-Fi meer hebt of ben je gewoon benieuwd of het kan?
|
|||
|
|||
Omdat het tijd scheelt als je 20+ iPhones gaat bewerken.
|
|
||||
|
||||
Ok, als het was omdat je geen Wi-Fi had, dan had ik een oplossing voor je. Ik weet niet of dat wat je wil wel kan...
|
|
|||
|
|||
Vertel...!!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij bedoelt Chris de oplossing die hier staat;
https://forum.iculture.nl/f14/i...n-via-usb.html Ik heb het zelf ook gedaan en dit is makkelijker dan ultrasn0w via Cydia en dergelijke installeren!
|
|||
|
|||
Dit is niet helemaal wat ik bedoel..
Eerder met 2.2.1 had ik bijv. Cycorder en Bossprefs er standaard in, nu wil ik de Ultrasn0w er standaard in de IPSW hebben... |
|
||||
|
||||
Dat was idd wat ik bedoelde.....
|
|
||||
|
||||
Je kan toch een custom firmware installeren op de iphones, dan moet je enkel nog dat .bat bestand draaien en het is geklaard.
|
|
|||
|
|||
ik gebruik geen PC..
|
|
||||
|
||||
Neither do I
Maar je kent toch wel iemand die een windows laptop of dektop heeft? Het was maar een suggestie. |
|
|||
|
|||
Ik kan zo VMware draaien met XP, maar ik wil het juist allemaal in PwnageTool doen
Zo wil ik het: Laatst gewijzigd door joep; 25-06-09 om 12:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ultrasn0w integreren in PwnAgeTool!? | EN-IS | Jailbreak | 11 | 10-04-11 23:07 |
iPhone: PwnageTool kan ipsw niet vinden | Keetveter | Jailbreak | 0 | 21-02-10 01:41 |
iPhone 3G: ultrasn0w mee "bakken" in een custom .ipsw bestand?? | S a n d e R | Unlock | 3 | 20-02-10 21:36 |
Geen .ipsw in de ipsw file | Poky | Archief | 5 | 25-06-09 21:53 |
|
|