Ultrasn0w integreren in PwnAgeTool!? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) //EDIT: het is gelukt, zie laatste post!!! Mijn oude iPhone 3G heeft geen wifi, deze is al een jaar kapot, ik ben afhankelijk van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ultrasn0w integreren in PwnAgeTool!?
//EDIT: het is gelukt, zie laatste post!!!
Mijn oude iPhone 3G heeft geen Wi-Fi, deze is al een jaar kapot, ik ben afhankelijk van een unlock dus ik moet jailbreaken. Wat ik wil: Een eigen custom firmware maken met PwnAgeTool samen met Ultrasn0w ingebouwd! Stap1 Dit lukt helaas niet, pwnagetool herkent http: // repo666ultrasn0w.... repo/link niet, dus ik kan ultrasn0w niet downloaden en selecteren als zijnde package (onder "Cydia Packages"). Stap2 Ik heb ultrasn0w (.deb bestand) zelf op het net gevonden en volgens de handleiding in de juiste map (application support / pwnagetool /) gezet, bij opstarten van PwnAgeTool zou deze het bestand (ultrasn0w) moeten herkkennen en deze als "gedownload" moeten zien in de "Packages" gedeelte, dat gebeurt helaas ook niet. Ik krijg dus met geen mogelijkheid ultrasn0w in PwnAgeTool, ik maak gebruik van VMWare met Mac OS X Leopard. Iemand die hier meer ervaring mee heeft en mij even kan helpen? Het is frustrerend, bij velen mensen lukt Stap 2 blijkbaar wel (verschillende forums) en bij anderen kunnen ze het gewoon downloaden. Ter info: de repo link van ultrasn0w is http://repo666.ultrasnow.com/ alleen dit is niet een juiste repo link voor PwnAgeTool, die heeft namelijk een volledige link nodig zoals die BIGBOSS van: http://apt.bigboss.us.com/repofiles/...s-arm/Packages Zo moeten de repo links zijn in PwnAgeTool, anders functioneert het niet, en ik weet niet wat de juiste repo link van ultrasn0w moet zijn, heb verschillenden gevonden maar deze functioneren dus niet! Bedankt! Ik heb zelf nog een 'no-Wi-Fi' methode, maar ik wil het liever in 1 custom firmware, minder handelingen, ik heb Cyder 2, dus ik kan het daar ook zonder Wi-Fi unlocken, maar wederom, het gaat er mij om dat ik het in 1 custom firmware geregeld wil hebben.
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w Laatst gewijzigd door EN-IS; 01-12-10 om 00:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kreeg dit ook niet in enig CFW ingebouwd.
Raar. Zou toch zeggen dat dat normaal wel gaat |
|
||||
|
||||
Citaat:
1 keer is het wel gelukt, maar dat is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet hoe en wat. Dev-team geeft ook gewoon aan dat het zou moeten kunnen, maar ik heb het idee dat het voor gevorderde gebruikers is bedoelt, nog gevorderder dan ik |
|
|||
|
|||
Ik kan het proberen voor je met snowbreeze.
Welke ios wil je hebben? Als je de deb hier ff kan uploaden kan ik het in snowbreeze voor je zetten. Het is voor een 3g toch? |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Bomans; 29-10-10 om 15:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou nou, wat een reacties Niemad die het weet?
|
|
||||
|
||||
Het is gelukt!
Citaat:
Laatst gewijzigd door spysical; 01-12-10 om 00:35. Reden: Even die link weg gehaald. |
|
|||
|
|||
iOS 4.x ultrasn0w integreren in Pwanagetool
What skills you must have!
I assume this does not work on a windows pc Any chance you make a pc version as well? In fact I have the following problem (like many, many others!), maybe you have some hints to help us: 3G, FW 4.1, BB 06.15, jailbreak with redsn0w continues to stop leaving the phone in a restore state. Tried to install 4.2.1 but unsuccessfull after many tries, so returned to 4.1 through itunes Your help is much appreciated! |
|
||||
|
||||
Citaat:
For your problem, the best for you to do is use a custom firmware (those are available in the jailbreak section), these are made by forum-moderators and anyone can use those custom made firmwares. Choose the right one, which applies to your situation and just SHIFT + Restore in iTunes! Good luck! |
|
|||
|
|||
Thanks. I'll give it a try and let you know the result |
|
|||
|
|||
Bump! Dit werkt ook voor firmware 4.3.1 met ultrasn0w 1.2.1!
Uitgevoerd op een iPhone4, ik weet niet of het op een iPhone3g(s) ook werkt, maar ik denk het wel! Let wel op je baseband, want alleen de bekende (oude) basebands zijn met deze ultrasn0w te unlocken! Overbodig om te zeggen, maar dit is geheel op eigen risico! ---- Download PwnageTool en de firmware 4.3.1 (zie Jailbreaken voor dummies: iPhone, iPod touch en iPad op iOS 4.3.1 - iPhone - iPhoneclub.nl voor hoe en wat) Download http://repo666.ultrasn0w.com/ultrasn0w.deb (dit is altijd de recente ultrasn0w) Download de ultrasn0w bundle (die hierboven vermeld staat): http://rapidshare.com/files/41478236...undle.zip.html Unzip en rename: ultrasn0w.bundle Plaats het vervolgens in de map ~/Library/Application Support/PwnageTool/CustomPackages (als die map niet bestaat, maak die dan, of draai PwnageTool een keer (nog geen firmware maken)) CTL click op de bundle en selecteer Show Package Contents Open Info.plist en voeg onderaan de lijst met strings de volgende regel toe: <string>iPhone3,1_4.3.1_8G4</string> Verander de <integer> waarde in 15458 Sla op en sluit af. Selecteer (nog steeds in de bundle) de volgende map: files/var/root/Media/Cydia/Autoinstall Verwijder beide bestanden uit de map en plaats ultrasn0w.deb er voor in de plaats. Open PwnageTool en volg de expert mode. Bij custom packages selecteer je ook ultrasn0w. Bij Cydia packages moet je Mobilesubstrate opzoeken een aanvinken (in de bigboss repo) Zie Jailbreaken voor dummies: iPhone, iPod touch en iPad op iOS 4.3.1 - iPhone - iPhoneclub.nl voor hoe en wat met betrekking tot jailbreaken met PwnageTool. Als het goed is, is na dit proces je iPhone direct unlocked. EDIT: Ik kreeg later bij het starten van Cydia een melding dat er iets niet in orde was met ultrasn0w. Hoewel de unlock wel werkte heb ik voor de zekerheid ultrasn0w opnieuw geinstalleerd. Na opnieuw opstarten lijkt de melding verdwenen te zijn.
I love the smell of jailbreak in the morning! Laatst gewijzigd door bartmobile; 10-04-11 om 23:21. |
Labels |
iphone 3g, pwnage, pwnagetool, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google Apps integreren in Iphone 4.1 | daduk | iPhone Apps | 6 | 02-10-10 00:01 |
Youtube of vimeo integreren in een mobile website | CoNiO | iPhone Apps | 0 | 15-04-10 09:23 |
iPhone 3G: ultrasn0w al standaard in IPSW via PwnageTool | joep | Unlock | 11 | 25-06-09 12:37 |
|
|