Unlock problemen iphone 3g discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had dit ook, hij gaf dat ik een foute url ingaf maar hij kwam uiteindelijk toch wel bij sources te staan.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had dit ook, hij gaf dat ik een foute url ingaf maar hij kwam uiteindelijk toch wel bij sources te staan..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Did not find Repository
voor mij hetzelfde probleem..
is hier geen oplossing voor?? |
|
|||
|
|||
hmm ik was van plan om een 3GS versie te kopen en om hem daarna te unlocken etc maar als ik het hier lees dan zijn er precies toch nog wel wat problemen ermee..
|
|
|||
|
|||
Het is me nu gewoon gelukt. Denk dat je de iPhone eerst moet activeren met een geldige simlaart!
|
|
|||
|
|||
de link komt bij mij te voorschijn maar wanneer ik op installeren klik krijg ik dit:
Couldn't configure prdepend dpkg for grep, probably a dependency cycle iemand enig idee wat ik moet doen? |
|
|||
|
|||
zelfde probleem...
Ik heb vandaag ook mijn iphone gejailbrake en wil hem nu onlocken, maar ik kan met mijn kpn simkaart geen eens internet verbinding maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak en unlock Iphone 1e generatie gelukt maar nu problemen met hardware windows | Les666 | Archief | 3 | 09-07-09 12:25 |
iPhone 1e gen.: problemen met unlock 2.0.2 iphone versie 1 | coifeurke | Unlock | 14 | 10-09-08 00:10 |
EDGE problemen na 1.1.4 unlock ZiPhone | bagu | Unlock | 8 | 21-03-08 23:03 |
Unlock Problemen | Maickeltje | Archief | 0 | 22-10-07 12:26 |
|
|