3GS versie 3.0 t-mobile unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ben gisteren de troste eigenaar geworden van de nieuwe iPhone 3GS. Ik heb een t-mobile simkaart er bij gekregen maar wil mijn telfort gebruiken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS versie 3.0 t-mobile unlock
Mensen,
Ben gisteren de troste eigenaar geworden van de nieuwe iPhone 3GS. Ik heb een t-mobile simkaart er bij gekregen maar wil mijn telfort gebruiken. De versie op mijn iPhone is 3.0. Ik wil heb unlocken, maar snap niet precies hoe? Heb redsn0w al geprobeerd maar komen alleen maar foutmeldingen bij herstellen. Klopt het dat ik beter ultrasn0w kan gebruiken om te unlocken, zo ja moet je hem daarvoor ook eerst jailbraecken met purplera1n? gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet eerst jailbreaken met redsn0w en daarna via Cydia ultrasn0w gebruiken om te unlocken.
Als je in de wiki zoekt kun je hele goed handleidingen vinden in hoe dit werkt. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik dus geprobeerd, maar als ik mijn iPhone herstel en de nieuwe ipsw er op wil zetten, komt hij met foutmeldingen als 13/9/1600 etc. Elke keer als ik het opnieuw probeer.
Wat kan ik hieraan doen? gr |
|
|||
|
|||
Heb je al gezocht op foutmelding 1600? Doet waarschijnlijk wonderen. Zorg ook dat je de juiste versie van iTunes hebt (8.2).
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt,
Uiteindelijk hersteld op de MacBook van een vriend van me, daar deed redsn0w het zonder enkel probleem. Vervolgens heel gemakkelijk kunnen unlocken met ultrasnow, de tutorial staat ook ergens op dit forum. bedankt allemaal!! |
|
|||
|
|||
bij mij zegt redsn0w "unable to recognize specified ipsw.
|
|
|||
|
|||
He mannen.
Ik heb zelf ook een 3gS van tmobile, waar ik nog een maandje op moet wachten voordat mijn vodafone abbo is afgelopen. Ik heb precies de bovenstaande stappen uitgevoerd, zonder enige foutmelding. Ik krijg ook geen problemen bij het invoegen van mijn vodafone Simkaart, alleen krijg ik geen verbinding met vodafone, oftewel geen service lingsbovenin mijn beeld. Weten jullie hier een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
Je hebt wel ultrasn0w al geïnstalleerd (uit Cydia)? iPhone daarna opnieuw opgestart?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone: Iphone 3gs versie: 3.0 Unlocken en Iphone 3gs versie:?? Activeren | lecson | Jailbreak | 0 | 07-09-10 03:45 |
unlock 3gs versie 3.1.2 | dsimons | Archief | 1 | 19-10-09 01:32 |
iPhone 3G: Iphone versie unlock 3.0 | koosie | Unlock | 6 | 01-07-09 21:34 |
|
|