unlocken zonder t-mobile sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik krijg vanavond mijn eerste iphone 3g 16 gb, heb deze van een vriend gekocht. nu zit hier nog een simlock op van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocken zonder t-mobile sim
hoi allemaal,
ik krijg vanavond mijn eerste iphone 3g 16 gb, heb deze van een vriend gekocht. nu zit hier nog een simlock op van t-mobile. en heb zelf geen t-mobile sim (KPN) nu zal de jailbreak wel lukken zonder sim, maar is het ook mogenlijk om de unlock uit te voeren zonder t-mobile simkaart? groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangezien het een vriend is van je waarvan je hem gekocht hebt mss heb je iets aan het volgende op het forum.. (legale unlock via T-mobile.. ) lees ff door want de persoon destijds de iphone heeft gekocht kan hem alleen unlocken!! succes
https://forum.iculture.nl/f18/i...-t-mobile.html
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
hij krijgt vandaag van de verzekering een nieuwe (oude was kapot) en deze koop ik van hem. hoop niet dat deze nieuwe dan geleverd word met 3.1 firmware |
|
|||
|
|||
maar als ik het dus goed begrijp kan ik gewoon de iphone opstarten zonder sim en dan cydia/ultrasnow uitvoeren voor de unlock
alle telefoons die ik hiervoor heb gehad kwamen niet verder dan noodoproepen zonder de simkaart laat staan dat ik in het menu zou kunnen komen Laatst gewijzigd door scorpiodevil; 16-09-09 om 17:21. |
|
|||
|
|||
het is allemaal gelukt
mede dankzij de duidelijke tutorials op deze site binnen 5 minuten mijn iPhone werkend met mijn Hi simkaart mijn dank is groot |
|
|||
|
|||
welke tutorials heb je gebruikt, heb namelijk net hetzelfde probleem:
Heb een iphone 3g 8gb 3.0 met t-mobile simlock van duitsland overgekocht van een vriend, maar heb zelf geen t-mobile abonnement om de gsm te kunnen activeren. Heb al een jailbreak geprobeerd maar de gsm blijft vast in het activatiemenu op itunes en ik geraak niet verder zonder t-mobile sim of een andere oplossing Weet iemand hoee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html na de jailbreak kun je zonder sim opstarten en verbinding maken met een Wi-Fi netwerk om met cydia de unlock uit te voeren https://forum.iculture.nl/f14/i...ck-fw-3-x.html had ook een t-mobile prepaidkaartje tot mijn beschikking maar had deze uiteindelijk niet nodig. mijn iPhone kon trouwens wel weer meteen opgehaald worden door pro-assist omdat de microfoon niet werkte dus zodoende zit ik nu nog zonder iPhone hoop hem zo snel mogelijk terug te krijgen |
|
|||
|
|||
Ik heb de jailbreak gedaan, maar nog geraak ik niet voorbij dat emergency call scherm.
Weet er iemand misschien wat ik verkeerd doe?? dikke merci! |
|
|||
|
|||
geen bekenden die toevallig een t-mobile sim hebben?
al vind ik het toch vreemd die van mij starte na de jailbreak gewoon op zonder sim |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt scorp Iemand nog suggesties hoe ik dit zou kunnen oplossen?? Bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
Ehm mensen, je hebt voor het unlocken van een iPhone geen originele SIM nodig, waar halen jullie deze info vandaan eigenlijk?
Ik heb al misschien 6 a 7 iPhones ge-unlocked. Eerste jailbreaken, willekeurig simkaart erin, hopla ultrasn0w erop en die persoon kan bellen!
|
|||
|
|||
Citaat:
dan zal hij waarschijnlijk de jailbreak niet goed uitvoeren vermoed ik |
|
||||
|
||||
Er staan honderden handleidingen online, zelfs hier op IPC staan tig handleidingen (niet altijd even goed of duidelijk maar ja), als er een niet werkt zal de ander het wel doen
|
|
|||
|
|||
Kan zijn, zal het eens proberen te jailbreaken op een andere pc, misschien dat dat het probleem wel oplost.
Kan het kwaad dat het toestel geupgrade is naar 3.1? Misschien dat het daarmee te maken heeft. Alvast nogmaal bedankt aan iedereen |
|
||||
|
||||
Daar heeft het absoluut mee te maken, FW 3.1 is niet te unlocken op dit moment, hopelijk komt dev-team met een oplosisng binnenkort.
|
|
|||
|
|||
Laten we het hopen
Zou gewoon jailbreaken dan niet moeten kunnen lukken behalve het unlocken? Mvg |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal ,
Ik heb een iPhone 3G ik had 3.1 FW maar ik heb nu weer 3.0.1 en ik wil hem unlocken hoe moet dat. |
Labels |
unlock zonder sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlocken zonder geldige Sim kaart | ejp | Unlock | 32 | 19-01-12 17:48 |
iPhone 3G: Jailbreak en unlocken zonder sim-kaart | xanderz94 | Unlock | 6 | 06-05-11 14:26 |
iPhone 3GS: Unlocken zonder sim (4.2.1) | nis | Unlock | 42 | 21-04-11 15:14 |
T-Mobile unlock zonder 3e partij SIM ? | SuperJay | Odido (T-Mobile) | 2 | 27-01-11 15:23 |
iPhone 3G: iPhone unlocken zonder sim-kaart | Tijss | Unlock | 3 | 21-05-10 20:29 |
|
|