Slecht tot geen bereik na 3.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Heren en Dames Ik heb al een tijdje hier een Iphone 2G liggen. Welke tot de update van 3.0 perfect werkte. Na de update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht tot geen bereik na 3.0
Beste Heren en Dames
Ik heb al een tijdje hier een Iphone 2G liggen. Welke tot de update van 3.0 perfect werkte. Na de update van 3.0 is het fout gegaan en is de ontvangst slecht tot geen. Met verschillende simkaarten. Overigens hebben mijn 3GS en 3G wel normaal bereik. Ook de update naar 3.1 heeft geen verbetering gebracht. Zou dit met de baseband te maken kunnen hebben? En is er een custom firmware beschikbaar MET baseband update? Ik heb zelf geen mac dus kan het niet proberen helaas Ik hoop dat jullie mji kunnen helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: geen service, heel slecht bereik, radeloos | tommynr7 | Unlock | 9 | 01-07-11 20:26 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
slecht tot geen bereik na waterschade, te repareren? | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 0 | 31-08-10 11:49 |
Geen 3G! (slecht bereik) | Tomatensoep | Archief | 1 | 18-07-09 00:01 |
slecht bereik (geen netwerkprobleem) | "R" | iPhone algemeen | 2 | 26-06-08 20:36 |
|
|