Downgrade baseband discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag zoek ik een mogelijkheid om de baseband te downgraden. Ik draai nu OS 3.0 met bijbehorende baseband (04.26.08) op een gelockte 3G. Ik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade baseband
Graag zoek ik een mogelijkheid om de baseband te downgraden.
Ik draai nu OS 3.0 met bijbehorende baseband (04.26.08) op een gelockte 3G. Ik zou graag een eerdere baseband willen hebben om een probleem hopelijk op te kunnen lossen. Nu heb ik meerdere dingen gelezen over een BB-downgrader in Cydia en een Quickpwnrc3, maar ik kom er maar niet uit wat de goede keuze is voor mij om te doen. In principe maakt het niet uit welke firmware ik dan installeer, als ik maar even een andere baseband heb dan degene die er nu opzit. Kan iemand me hier mee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Downgraden van de baseband op de iPhone 3G is niet mogelijk.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jou baseband is niet gelockt volgens mij de enige gelockte op dit moment is de 05.11.7
|
||||
|
||||
Alleen de 3GS is toch niet downgraden ? ik dacht altijd dat de 2g en 3g wel konden?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Antwoord staat al in dit topic. Het kan niet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb verder gezocht en even voor de volledigheid:
Het kan wel, maar er is een hele grote maar; je moet bootloader 5.08 hebben. Dan kan je mbv Fuzzyband (Cydia) je baseband downgraden. Fuzzyband zegt vanzelf of je 5.08 hebt of niet en of het dus kan ja/nee. In principe zal een baseband alleen maar geupdate worden en kan je niet meer terug tenzij je dus bootloader 5.08 hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als je een baseband hebt die gewoon gesimunlockt kan worden, wat voor problemen heb je er dan mee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met een custom install van 3.1 is het probleem er bij mij nog. Vandaar dat het misschien in mijn baseband zit. Dus ik wilde graag terug naar een andere baseband. Het is geen optie om te upgraden, want dan kan de simlock er niet af. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Baseband 5.13.04 downgrade? | Nurves | Unlock | 1 | 03-08-10 00:13 |
Downgrade Baseband | mik3009 | Unlock [archief] | 2 | 22-06-09 14:42 |
Baseband Downgrade | Derenze | Archief | 1 | 03-06-09 01:06 |
baseband downgrade? | _GdR_ | Archief | 9 | 10-02-09 08:05 |
|
|