Yessim?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik was op zoek naar een of andere manier waarmee je een gloednieuwe iphone 3gs met fw 3.1 en de nieuwe baseband zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yessim??
Hallo allemaal,
Ik was op zoek naar een of andere manier waarmee je een gloednieuwe iphone 3gs met fw 3.1 en de nieuwe baseband zou kunnen unlocken. Ik ben er inmiddels al achter dat dit softwarematig in ieder geval (nog) niet gaat, maar nou las ik ergens iets over een Yessim. Ik ben dus is gaan kijken op internet hoe of wat met de yessim, maar ik kan nergens iets vinden over een yessim voor Firmware 3.1 of zelfs de iphone 3gs. Kan iemand mij hier meer over vertellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat betreft hardwarematige unlock heeft niemand er een antwoord op. Grote kans dat dit uiteraard in een firmware is gepatched, maar het verbaasd mij ook dat werkelijk niemand aan deze kans denkt.
|
|
|||
|
|||
hardmatig is wel mogelijk, maar voor een 'normaal' persoon, niet te doen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar een Yessim is toch ook hardwarematig en naar mijn idee is dat voor een modaal persoon en zelfs voor een leek nog makkelijk in je telefoon te plaatsen? toch? maar ik vroeg me gewoon af of iemand wat meer wist over die yessim, en of deze inmiddels al op de markt is voor de 3gs met fw 3.1 |
|
||||
|
||||
Voor een YESSIM dient ook betaald te worden, zo'n 50 euro las ik. Dan kan je net zo'n goed een paar maandjes wachten en je iPhone door T-Mobile laten unlocken.
|
|
|||
|
|||
is het wel mogelijk dan? want mijne komt uit Engeland, dus dan zou dit een oplossing kunnen zijn?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Yessim Y3G ervaringen? | borgqueenx | iPhone algemeen | 63 | 19-03-09 13:09 |
Yessim Troubles op versie 2.2 | Dorinimus | Archief | 3 | 18-12-08 00:00 |
Yessim | sjoeii | Archief | 1 | 27-11-08 12:30 |
Prijs Yessim | sheppie | Archief | 1 | 15-10-08 18:27 |
Yessim zit vast :S | knny | iPhone algemeen | 1 | 16-08-08 00:15 |
|
|