//

Wachten op activatie

Wachten op activatie discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G hier liggen die ik graag werkend wil krijgen. Allereerste woon ik in Engeland en werd deze tot voor kort alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-10, 02:30
light light is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 22
Standaard Wachten op activatie

Ik heb een iPhone 3G hier liggen die ik graag werkend wil krijgen. Allereerste woon ik in Engeland en werd deze tot voor kort alleen bij O2 verkrijgbaar. Deze iPhone heb ik gevonden in een discotheek (ja echt gevonden) en ik wil deze dus werkend krijgen. Ik heb zelf een iPhone 3Gs jailbroken en als ik mijn simkaart (abbo) in deze 3G doe zegt het "Waiting for activation, this may take ahwile". Volgende dag nog niks maar het gekke is dat me 3G netwerk het WEL doet?

Restore gedaan naar officieel 3.1.2, Blackrain, Blacksnow gedraait.. hetzelfde. Custom firmware MET activatie erop gezet.. hetzelfde probleem. Blijft maar hangen bij "Waiting for activation, this may take ahwile". Ik kan alles met de phone doen incl Wi-Fi, 3G maar bellen kan dus niet. Wat kan ik nog meer doen? Of is het een hopeloos geval (wat mij sterk lijkt)

/edit de iPhone was al jailbroken toen ik het vond.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wachten op Iphone 5 ?????? Glenn-DUB Chat en geruchten 53 07-06-11 13:27
Hoelang duurt wachten op activatie SDK Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 4 28-04-09 20:01
Nu kopen of wachten? Ben and Timmies iPhone algemeen 6 03-03-09 13:24
Wachten of nu kopen? Spierings Koopinformatie Nederland 2 13-03-08 19:31
16 gb nu of wachten? bheerkens Archief 3 11-02-08 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.