Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3gs met firmware 3.1.2 en geunlocked met blacksn0w. Ik heb 2 maanden lang met mijn vodafone simkaart kunnen bellen enz. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock
Hallo,
Ik heb een iphone 3gs met firmware 3.1.2 en geunlocked met blacksn0w. Ik heb 2 maanden lang met mijn vodafone simkaart kunnen bellen enz. Nu is mijn t-mobile abonnement ingegaan en dus had ik Blacksn0w eraf gehaald. Tot mijn verbazing zag ik dat ik geen bereik had met mijn t-mobile simkaart op het moment dat ik blacksn0w verwijderde van mijn iphone. En als ik blacksn0w dan weer installeer dan heb ik gewoon weer bereik en 3g verbinding. ' Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Want ik zou graag blacksn0w verwijderen van mijn iphone, omdat deze er voor zorgt dat youtube niet meer werkt. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 geeft 1 streepje bereik - Zonder Unlock! | turbodiesel13 | Jailbreak | 12 | 15-04-11 15:12 |
iPhone 1e gen.: Iphone Unlock zonder simkaart? | thomassi9 | Unlock | 25 | 21-02-11 19:52 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed | machwestdurp | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-07-09 20:04 |
Geen T-Mobile 3G, wel 3G met ander provider simkaart!? | EN-IS | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-04-09 01:46 |
|
|