Maken van Custom 3.1.3 Firmware discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een mogelijkheid om een 3.1.3 firmware te maken met de baseband die werd gebruikt in de 3.1.2 firmware? Jeroen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maken van Custom 3.1.3 Firmware
Hallo,
Is er een mogelijkheid om een 3.1.3 firmware te maken met de baseband die werd gebruikt in de 3.1.2 firmware? Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is er fout met de custom firmwares op het forum?
|
|
|||
|
|||
Hebben die een 05.11.07 baseband icm 3.1.3 dan? :S
|
|
||||
|
||||
Dat is toch de bedoeling van een custom firmware.
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp kun je dan een jailbreak doen met bijvoorbeeld Blackra1n?
Link? |
|
||||
|
||||
Een custom firmware is al gejailbreaked. Dus cydia staat er al op.
|
|
|||
|
|||
Maar de baseband kun je dan nogsteeds Simunlocken met UltraSnow?
Zo ja, iemand een link met een cfw die wordt aangeraden? |
|
||||
|
||||
Maar ik geef je toch een link naar de custom firmware.
Ik snap echt je probleem niet. |
|
|||
|
|||
Zucht,
Ik heb nu 3.1.2 met baseband 05.11.07, gejailbreaked met Blackra1n en Simunlock met Ultrasnow! Als ik een update naar een custom 3.1.3 doe, blijft mijn baseband dan nog 05.11.07 en blijft de mogelijkheid om dan UltraSnow te gebruiken bestaan? |
|
||||
|
||||
Zucht,
nogmaals, wat denk je dat de bedoeling is van een custom firmware. NIET updaten van je baseband! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband | randythesavage | Jailbreak | 13 | 28-01-11 15:36 |
iPhone: Zijn de custom Firmware topics van het forum verdwenen? | StoffelXYZ | Jailbreak | 3 | 21-07-09 22:32 |
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 | matthouz | Jailbreak [archief] | 2 | 07-09-08 20:00 |
custom firmware van mac via een pc op de iphone zetten | slodo | Unlock [archief] | 4 | 23-05-08 17:55 |
|
|