custom firmware van mac via een pc op de iphone zetten discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als je een custom firmware op de mac gemaakt hebt, kan je die dan via een pc op je iphone zetten? bijvoorbeeld als iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
custom firmware van mac via een pc op de iphone zetten
hallo,
als je een custom firmware op de mac gemaakt hebt, kan je die dan via een pc op je iphone zetten? bijvoorbeeld als iemand die naar je toe stuurt? alvast bedankt, slodo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jep dat kan
Maar je kan nu zelf ook een custom firmware met WinPwn maken
|
|||
|
|||
o oke
bedankt voor de snelle reactie. dan ga ik maar winpwn gebruiken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thanx
maar er is toch voor deze versie geen nieuwe handleiding? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband | randythesavage | Jailbreak | 13 | 28-01-11 15:36 |
iPhone: Is er al een custom firmware 4.0.1 voor de 3g | henrie69 | Jailbreak | 7 | 19-07-10 15:03 |
iPhone 3G: Maken van Custom 3.1.3 Firmware | jeroen474 | Unlock | 9 | 13-04-10 12:29 |
iPhone: Zijn de custom Firmware topics van het forum verdwenen? | StoffelXYZ | Jailbreak | 3 | 21-07-09 22:32 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
|
|