Zijn de custom Firmware topics van het forum verdwenen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, 1. Ik zou een Iphone 1G met FW 1.1.4 (reeds unlocked) willen upgraden naar FW 3.0 met een custom firmware maar nu vind ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn de custom Firmware topics van het forum verdwenen?
Hoi,
1. Ik zou een Iphone 1G met FW 1.1.4 (reeds unlocked) willen upgraden naar FW 3.0 met een custom firmware maar nu vind ik deze niet terug ... Ik ben blijkbaar de weg even kwijt in het nieuwe forum ... want ik vind de topics met custom firmwares niet terug ... Kan iemand even de weg wijzen aub? 2. Kan ik met een custom FW ineens van FW 1.1.4 naar FW 3.0 gaan? Alvast bedankt. Groetjes, Stoffel Laatst gewijzigd door StoffelXYZ; 21-07-09 om 13:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom een custom gebruiken als hier in duidelijke stappen alles wordt uitgelegd? Heb die custom trouwens ook nog niet voorbij zien komen.
|
||||
|
||||
Custom firmware is vrijwel overbodig geworden aangezien je tegenwoordig voor zowel Windows als Apple jailbreak en unlock tools hebt. Custom firmware was vroeger makkelijk omdat je kon updaten zonder baseband update, maar nu is er voor elke baseband een unlock beschikbaar dus heeft het weinig zin.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hem echter van m'n harde schijf gekieperd en een vriend vroeg me om zijn reeds unlockte Iphone ook te upgraden ... Vandaar m'n vraag. Ik heb blijkbaar een topic over het niet meer gebruiken van een custom FW gemist Misschien he |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen | Waseland | iPhone algemeen | 10 | 16-03-14 08:00 |
iPhone 3G: Maken van Custom 3.1.3 Firmware | jeroen474 | Unlock | 9 | 13-04-10 12:29 |
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. | Vandammes | Archief | 5 | 21-05-09 22:41 |
|
|