Kan het nog? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ga misschien deze zomer iphone 3GS kopen via kennissen die in amerika wonen die naar belgië komen. Maar is dit nog mogelijk om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan het nog?
hallo
ik ga misschien deze zomer iphone 3GS kopen via kennissen die in amerika wonen die naar belgië komen. Maar is dit nog mogelijk om hem dan te unlocken? want ik heb vernomen dat der blijkbaar iets van een update was dat dat er voor zou zorgen dat het niet meer zou gaan en dat de iphone niet meer zou werken. Ook heb ik zien staan op het net dat je geen iphone meer in amerika kunt kopen zonder contract van 2 jaar? maar ik denk dat daar zelf in de winkel nog wel een en het ander zal aan te fixen zijn nee? zo corrupt zullen ze daar wel niet altijd zijn groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
iPhone: Wat kan ik nu nog??? | iproblem | Jailbreak | 2 | 18-03-10 08:31 |
Iphone 3gs jailbreak, kan het of kan het niet | Jorissje | Archief | 3 | 02-12-09 17:57 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
|
|