Iphone 2g,3g,3gs Activeren in itunes met Universal Sim Spirit Edition (USS) NIEUW!!! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn caps lock nooit, dus kan ook niet vergeten om hem af te zetten.. (Shift werkt veel aangenamer) ontopic: Robkamstra, hou ons op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik gebruik mijn caps lock nooit, dus kan ook niet vergeten om hem af te zetten.. (Shift werkt veel aangenamer)
ontopic: Robkamstra, hou ons op de hoogte hé, kan voor sommige hier erg handig zijn |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij mij is het gelukt
Ik heb een ander soort sim kaartje kunnen bemachtigen die mijn 3gs geactiveerd heeft. Hij schijnt voor alle iphone's geschikt te zijn.
Ging heel simpel, simmetje erin, itunes openen en klaar is kees. Mijn 3gs mc model met nieuwe bootrom heb ik nu kunnen jailbreaken en unlocken in 3.1.3 en 05.12.01 Na lang wachten helemaal blij dat ik hem kan gaan gebruiken. |
|
|||
|
|||
gebruiker niet op vakantie hoop ik , iedereen wacht op een antwoord .
|
|
|||
|
|||
Of het is niet gelukt en baalt hij als een stekker
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wacht ook op een reactie
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een simkaart van Rogers(canada)??
|
|
|||
|
|||
nouw mensen kom op als het lukt ff posten met welke kaart , en waar het te koop is AUB
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar je deze activeringssimkaart heb bemachtigd? Na mijn teleurstellende universal sim spirit te hebben gekocht |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een simkaart in canada besteld!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ga er maar vanuit, áls er een unversele activatiesim komt, dat je dat binnen de kortste keren hier op iPc leest. Tot die tijd is het weggegooid geld.
|
|||
|
|||
Weet je wat het nalezen van je pas getypte post is?
edit, en ontopic: De USS werkt wel degelijk, zie ook de post van tevreden klanten (waaronder grote namen in de unlockwereld) op gsmhosting.com Waarschijnlijk heeft de TS gewoon een oud model USS toegestuurd gekregen, bij deze moet men de simkaart iets (met beleid!) bijveilen zodat alles in de simtray past. Daarnaast moet men soms ook de instellingen van de USS veranderen of zelfs (afhankelijk van de firmware op de iPhone) de USS updaten. Typisch een gevalletje van 'niet verder kijken dan je neus lang is' en blind op de verkooppraatjes afgaan. De oplossingen staan gewoon op de USS site (check het forum). Laatst gewijzigd door ManindeWereld; 16-07-10 om 09:48. |
|
|||
|
|||
geloven of niet
Je kunt het geloven of niet, maar ik heb mijn 3gs hiermee wel kunnen activeren. Ik ben niet zo'n persoon die allerlei L#Lverhalen gaat zitten ophangen want daar heb ik zelf ook een hekel aan.
Heb trouwens via pb al 2 mensen gevraagd om langs te komen voor een activatie maar blijkbaar is Den Bosch de andere kant van de wereld of is het toch niet zo belangrijk. Ik weet niet of het kaartje meerdere malen te gebruiken is maar verwacht van wel, wil je langskomen voor een activatie stuur mij even een pb. Laatst gewijzigd door ransomes; 16-07-10 om 10:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat is iets te ver voor mij den bosch , woon zelf in adam . maar waar heb jij die sim kaart vandaan |
|
|||
|
|||
Middels werken phonebook sims niet meer in iTunes.
Deze zelfde week ging het mij nog meerdere malen goed, nu is de truc voorbij. Gelukkig is er een manier om 'u heeft een andere simkaart geplaatst' te voorkomen! Gebruikte Phonebook sim: DITS Laatst gewijzigd door matinez; 05-08-10 om 15:24. Reden: Type simkaart aangevuld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
- was besteld bij fonefunshop uit UK. - Mac iTunes 9.2.1 (4) Mijn DITS kaart krijgt bij tweemaal iPhone 3GS 4.0.1 OTB, Comex 4.01JB, ''u heeft een andere simkaart geplaatst'. connect to iTunes Laatst gewijzigd door matinez; 05-08-10 om 15:28. |
|
|||
|
|||
Een appart topic voor gemaakt;
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post518041 ----------------------- En wat heb je toen gedaan? Ik heb hier een iPhone 3gs liggen met ios 4.0.1 / 05.13.04 eerst geactiveerd met een Dits simmetje (geen probleem) daarna heb ik gejailbreakt via jailbreakme.com en geunlocked m.b.v. ultrasnow. als ik daarna van sim wissel krijg ik de melding "andere simkaart aanwezig verbind met iTunes". waarna itunes natturlijk begint te zeveren dat de sim niet ondersteunt word. Ik loop een beetje vast iemand ideeen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Fexion; 05-08-10 om 18:56. |
|
||||
|
||||
Hey, ik heb mijn iPhone geactiveerd met zo'n phonebook simkaartje, toen gejailbreak en geunlockt, maar zodra ik m'n t-mobile kaartje erin stop komt ie weer op het activerings scherm te staan. Weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Activeren zonder Sim/iTunes | gerald88 | Unlock | 24 | 27-08-11 10:14 |
t-mobile iphone 2x activeren met 1 sim? | stefaaaan | Odido (T-Mobile) | 0 | 14-07-10 19:26 |
iPhone: Iphone 3gs 3.1.2 met spirit naar jailbreak ios4 | michielvzz | Jailbreak | 0 | 24-06-10 17:36 |
iPhone: iphone 3gs 3.1.2 foutje gemaakt met spirit:( | cengiz1989 | Jailbreak | 12 | 17-05-10 14:17 |
iPhone: 3GS - 3.1.2: na JB nieuwe SIM activeren | jankert | Jailbreak | 4 | 15-10-09 21:23 |
|
|