//

Unlock buitenlandse 3G 3.1.3

Unlock buitenlandse 3G 3.1.3 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb enkele dagen geleden een 3G 8GB gekocht (gebruikt in een winkeltje) in Moldavië. Toestel was simlock vrij, jailbrake is onbekend, en werkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-10, 20:07
fniels fniels is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Question Unlock buitenlandse 3G 3.1.3

Hoi,

Ik heb enkele dagen geleden een 3G 8GB gekocht (gebruikt in een winkeltje) in Moldavië. Toestel was simlock vrij, jailbrake is onbekend, en werkte uitstekend met mijn nederlandse vodafone simkaart.
Nu ben ik zo stom geweest (bedenk ik me helaas achteraf ) om via I-tunes de bestaande firmware te updaten van 3.0 naar 3.1.3.
Resultaat; kan het toestel niet meer aanzetten, want het geeft de melding dat er een ongeldige simkaart is geplaatst.
Bij het opstarten van Itunes volgt ook de melding dat de simkaart niet geldig is. Ik kan het toestel via Itunes dus ook niet meer benaderen. Het is in de linkerbalk nog wel te zien, (alleen de naam) maar op het hoofdscherm staat alleen nog maar de tekst dat een ongeldige simkaart is geplaatst (of zo iets).

Is er een oplossing om dit alsnog op te lossen? Herstellen gaat niet omdat ik niet via Itunes bij herstellen kan komen en ook de overige oplossingen die ik hier lees vereisen een benadering via Itunes.

Enige overweging die ik nu heb is om langs een telefoonwinkeltje te gaan en te kijken of zij het kunnen, of anders wellicht de Apple store. Ondanks dat ik er niet veel voor betaald heb vindt ik het wel zonde als het toestel nu totaal onbruikbaar is. (De originele simkaart die ooit bij het toestel geweest is in Moldavie heb ik natuurlijk niet, ook weet ik niet wat de originele provider was).

Hopelijk heeft iemand toch een oplossing want ondanks dat ik het toestel slechts 1½ dag gebruikt heb bevalt het veel beter als mijn huidige Nokia.

Alle advies in deze is welkom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: buitenlandse itunes store fiestaboyke iTunes 4 31-10-10 19:03
Windows: Buitenlandse iPhone activeren Muhtar66 iTunes 0 13-05-10 14:22
Buitenlandse iphone Opzichter iPhone algemeen 31 23-03-10 18:37
Buitenlandse Iphone Dirruk Archief 1 02-09-09 20:11
Buitenlandse iPhone? Clemenza iPhone algemeen 3 28-08-09 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.