//

Amerikaanse iPhone 3GS unlocken na upgrade...

Amerikaanse iPhone 3GS unlocken na upgrade... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Van de wal in de sloot...ik heb enorme pech gehad. Na een progje van Rock geinstalleerd te hebben ging het mis. Mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-07-10, 19:37
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Thumbs down Amerikaanse iPhone 3GS unlocken na upgrade...

Hallo allemaal!

Van de wal in de sloot...ik heb enorme pech gehad. Na een progje van Rock geinstalleerd te hebben ging het mis. Mijn iPhone 3GS 16GB met part nr MB715LL/A, een 100% USA iPhone zonder abonnement gejailbreaked en unlocked, deed niks meer. Opstarten ging nog net, alleen een appeltje was in beeld. Ik ging snel naar de lokale reparateur en die zei dat een reparatie wel mogelijk was. Na een uurtje kwam ik terug en had hij, zoals hij zei 'de iPhone opnieuw geflashed(??)' en meteen de laatste firmware erop gezet, dat was een maandje geleden 3.1.3. Ik schrok me rot, want dat was niet de bedoeling, zoals je overal kunt lezen op internet gaat dat fout.

Hij excuseerde zich en zei dat over twee weken er wel een unlockmanier voor zou uitkomen. En inderdaad, dat werd wachten want mijn iPhone moest 'aangemeld' worden en dat lukte natuurlijk niet!

We zijn inmiddels 4 weken verder en ik heb intussen zelf thuis nog wat aangerommeld met de iPhone en nu heeft ie inmiddels firmware versie 4.0 erop, per ongeluk, maar dus wel totaal verpest. Vrouwen en iPhones...

Ik kan er nog steeds niets mee en ik vraag me af of er inmiddels goed nieuws is voor mijn 3GS beestje, want hij ligt dus al weken in coma. Is er uitzicht op een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-10, 20:13
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Heb je hem ooit gejailbreakt op 3.1.2 of 3.1.3?
__________________
Koekje erbij?
  #3  
Oud 19-07-10, 20:17
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Jazeker. Hij is gejailbreakt in 2 firmware updates.
  #4  
Oud 19-07-10, 20:21
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Dan kan je terug naar die firmware, jailbreaken en unlocken. Op welke firmware had je hem gejailbreakt?
  #5  
Oud 19-07-10, 21:53
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Dan kan je terug naar die firmware, jailbreaken en unlocken. Op welke firmware had je hem gejailbreakt?
En dat gaat dus niet Dat wordt zoveel gezegd op internet, dat als je eenmaal die baseband 5.12 ofzo erop hebt, omdat je upgrade naar 3.1.3 of hoger....er geen weg terug meer is....

Hij is gejailbreakt toen ik hem kocht, vorig jaar juli, dus met 3.1. en later op 3.1.2...
  #6  
Oud 20-07-10, 00:28
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Heb je de oude bootrom en heb je, tijdens je 3.1.2 jailbreak, via Cydia je SHSH blobs gesaved?

Antwoord je "ja" op beide vragen, dan kan je wel terug downgraden naar 3.1.2 en zo unlocken.
  #7  
Oud 20-07-10, 00:43
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

1. Nee
2. Nee

Wat nu?
  #8  
Oud 20-07-10, 12:42
kartoflak kartoflak is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

helaas pindakaas !
  #9  
Oud 20-07-10, 18:09
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

En dus? Is er nog uitzicht op een (toekomstige) mogelijkheid via die jongens van dat hackteam...? Of kan ik beter een nieuw moederbord in deze laten zetten? Of weggooien?
  #10  
Oud 20-07-10, 18:28
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Hoe kun je nou wel gejailbreakt hebben maar geen SHSH hebben opgeslagen? Dit doet hij automatisch als je hebt gejailbreakt. En de basebands zijn allemaal te unlocken (Behalve iPhone 4.)
  #11  
Oud 20-07-10, 19:38
Barbara88 Barbara88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

Ik ben toch niet zo technisch aangelegd dat ik 'ssh' dingetjes ga bewaren, sorry Ik kon mijn iPhone makkelijk jailbreaken, met 1 druk op de knop weet ik nog, en dat was dat. Nu dus wachten op een DevTeam speeltje...anyway de '4' komt over 5 weken ook mijn kant op dus hoe dan ook, ik kan straks weer lekker mijn iPhone gebruiken, alleen zou ik wel graag willen weten of er kans is op een manier om mijn 'oude' 3GS aan het werk te krijgen...
  #12  
Oud 20-07-10, 20:31
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Tijdens je jailbreak kon je in Cydia ook met 1 druk op de knop je SHSH blobs bewaren, en dan zat je safe.. Nu moet je wachten op het Dev Team.

@The Unbelievable: Mijn SHSH blobs werden niet automatisch opgeslagen, en ik heb ook een jailbreak...
  #13  
Oud 28-07-10, 13:53
TRTint TRTint is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Schiedam
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook pas een Iphone 3GS 16GB gekocht. Er zat 3.1.2 op, heb hem gejailbreakt met blackra1n, maar zodra de telefoon uit ging moest het opnieuw geactiveerd worden. Spirit lukte niet.

Toen heb k 4.0 custom firmware erop gezet die werkt nu wel, alleen k kan het niet meer jailbreaken, Spirit werkt nog steeds niet, redsnow werkt niet. BlackRain werkt niet.

Wat zijn mijn opties nu? K heb ook geen SHSH opgeslagen voor zover k weet.
  #14  
Oud 29-07-10, 10:49
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TRTint Bekijk bericht
Ik heb ook pas een Iphone 3GS 16GB gekocht. Er zat 3.1.2 op, heb hem gejailbreakt met blackra1n, maar zodra de telefoon uit ging moest het opnieuw geactiveerd worden. Spirit lukte niet.

Toen heb k 4.0 custom firmware erop gezet die werkt nu wel, alleen k kan het niet meer jailbreaken, Spirit werkt nog steeds niet, redsnow werkt niet. BlackRain werkt niet.

Wat zijn mijn opties nu? K heb ook geen SHSH opgeslagen voor zover k weet.

Je kunt niks anders dan zeer geduldig te zijn.. helaas..
  #15  
Oud 29-07-10, 13:15
Kultipultie Kultipultie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dentergem
Berichten: 10
Standaard iphone 3Gs mét een loodzwaar hangslot

Hem in de kast gooien zoals ik al deed,ik heb een gelockte liggen uit de VS en vind ook geen oplossing...bijkbaar bestaat er dan toch es iets dat niet te kraken of hacken valt!
  #16  
Oud 30-07-10, 12:54
TRTint TRTint is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Schiedam
Berichten: 3
Standaard

Balen zeg, k hoorde wel van iemand dat er zeeer binnenkort een oplossing komt voor de 4.0, dat die ook gejailbreakt kan worden.
  #17  
Oud 07-12-10, 18:45
Kultipultie Kultipultie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dentergem
Berichten: 10
Standaard

ik heb gisteren ook mijn iphone uit VS om zeep gekregen,voorheel had ik hem geactiveerd,dan ge jailbreak'd en toen las ik update via itunes (ik wist dat ik alles ging kwijt zijn)en ik deed dat,ik draaide de 4.1 en 5.12.2 (denk ik) maar nu...niks meer8 met greenp0ision of limara1in gaat het ook niet,met dat laatste doe ik een jailbreak en soms heb ik enkel wit scherm... maar de bekende groene druppel krijg ik niet.Ik kan enkel met de iphone naar een noodnummer bellen maar vrees dat ze mij daar niet kunnen en zullen helpen...PLEASE???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Upgrade iphone 3gs van 3.1.3 naar IOS 4.0 4.1 4.2? dcserverslut Jailbreak 0 06-12-10 18:23
iPhone 3GS: Amerikaanse 3GS updaten via iTunes Flugeltje89 Unlock 0 01-12-10 14:43
iPhone 3G: Kan ik nog wel unlocken na een IOS upgrade rikoos Unlock 1 13-09-10 15:26
iPhone 3GS: Na Upgrade 4.0.1, hoe nu unlocken, kom m'n iPhone niet in... Henckje Unlock 1 04-09-10 00:59
Youtube op Amerikaanse 3gs patrickbruinsma Archief 1 28-12-09 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.