iPhone 4 Frankrijk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb vandaag men iPhone 4 van frankrijk.. Maar men vraag is, ik zit bij Mobistar..... Moet ik deze dan eerst Activeren en vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Frankrijk
Beste,
ik heb vandaag men iPhone 4 van frankrijk.. Maar men vraag is, ik zit bij Mobistar..... Moet ik deze dan eerst Activeren en vervolgens Unlocken? Of gewoon plug and play Deze is aangekocht in Apple store in Frankrijk. grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
activeren met de Mobistar simkaart en jailbreaken & unlocken,
ik heb mijn iPhone 4 ook uit Frankrijk gehaald met een Simlock erop van Bouygues telecom, heb exact dezelfde handelingen moeten doen als jou.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ok, om half 9 ga ik hem afhalen se... ben benieuwd bedankt voor de snelle reactie |
|
||||
|
||||
Wees aub wel zo slim om een mobistar simkaart te kopen i.v.m activatie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ook een lege sim card van mobistar die je normaal niet kan verkrijgen grtz |
|
|||
|
|||
Wooohoooo........... werkt perfect... voor de mensen die niet kunnen wachten er zijn er nog 5 in stock zegt hij
iPhone 4 16GB - Black ( aangekocht in Apple in Parijs ) Grtzz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in Frankrijk | gkobas | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 22-07-10 00:06 |
iPhone in Frankrijk | vlees91 | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 17-08-08 14:38 |
iphone kopen in frankrijk | 4strokelover | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 23-05-08 13:07 |
iPhone Frankrijk | Skitel | Archief | 1 | 18-01-08 22:43 |
iPhone frankrijk | dettie | Unlock [archief] | 15 | 25-12-07 03:03 |
|
|