iPhone in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een keer gelezen dat ie in Frankrijk ook simlock vrij was maar op iphoneprijzen.nl staat dat niet hoe zit dat daar? of zit er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in Frankrijk
Heb een keer gelezen dat ie in Frankrijk ook simlock vrij was maar op iphoneprijzen.nl staat dat niet
hoe zit dat daar? of zit er daarvoor een countrylock op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in frankrijk kan je ze gewoon simlock vrij kopen. kost wel veel meer
|
|
|||
|
|||
hmm. hoeveel is veel?
ik zag op iphoneprijzen.nl iets van 509euro staan en dat is voor mij nog altijd <525euro maarja: iphoneprijzen.nl is gewoon een plaatje met een paar links en verder geen betere informatie. |
|
|||
|
|||
In Frankrijk kun je hem bij de Orange winkels niet simlockvrij krijgen. Wel is het mogelijk om hem te unlocken. Dat kost dan 100 Euro meer en duurt een week. Het filiaal zoekt dan contact met het hoofdkantoor van Orange in Frankrijk en vervolgens krijg je een code opgestuurd waarmee je de simlock/landenlock kunt verwijderen.
Ik weet niet of dit ook moet wanneer je de Franse nationaliteit bezit. De Iphone waren overigens in het zuiden vrijwel allemaal uitverkocht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Frankrijk | El-Kenny | Unlock | 5 | 13-08-10 01:52 |
Iphone 4 in Frankrijk | gkobas | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 22-07-10 00:06 |
iphone kopen in frankrijk | 4strokelover | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 23-05-08 13:07 |
iPhone Frankrijk | Skitel | Archief | 1 | 18-01-08 22:43 |
iPhone frankrijk | dettie | Unlock [archief] | 15 | 25-12-07 03:03 |
|
|