T-Mobile OS 4.0.2 Unlocken... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Kan iemand een tutorial maken hoe je de Iphone 4 met OS 4.0.2 kan unlocken. Ik wou vandaag een abo bij t-mobile afsluiten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile OS 4.0.2 Unlocken...
Beste mensen.
Kan iemand een tutorial maken hoe je de Iphone 4 met OS 4.0.2 kan unlocken. Ik wou vandaag een abo bij t-mobile afsluiten maar had er nooit bij stil gestaan dat de toestellen gelokt zijn. Mijn Kpn Abo loopt over 4 maanden af en deze sim kan er dus niet in. Ik zie hier veel vragen voorbij komen omtrent dit onderwerp maar de antwoorden zijn erg vaag of mensen spreken elkaar tegen. Ik wil graag het toestel nu al bestellen maar ben bang dat hij dan 4 maanden in de kast komt te liggen, of dat mijn toestel crasht door een verkeerde unlock poging. Alvast bedankt voor de moeite! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
4.0.2 is nu niet te jailbreaken en te unlocken, je moet dan hopen dat er binnen 4 maand een oplossing komt.
120 euro betalen is ook geen oplossing voor jou omdat je over 4 maand blijkbaar met TM gaat bellen
|
|||
|
|||
Nee klopt dat is voor mij geen optie ik ga straks naar TM over. Ik was er al bang voor dat er geen oplossing was grrrr..
|
|
|||
|
|||
Je kan hem eventueel proberen te downgraden weet niet of je de SHSH bij Cydia hebt opgeslagen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
firmware 4.0.1 downloaden, in DFU zetten en dan herstellen met de 4.0.1 firmware. Daarna ken je gewoon jailbreaken en unlocken.
Geen gedoe met SHSH, het is mij gelukt met me iPhone 4 dus zou jou ook moeten lukken lijkt me. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit geeft mij weer hoop |
|
||||
|
||||
Citaat:
Helaas Als jij straks een iPhone 4 zou kopen met 4.0.2 erop af fabriek dan kan jij op geen enkele manier nog naar 4.0.1 Dan heb jij dit nog net gedaan toen Apple 4.0.1 nog toestond Laatst gewijzigd door Michel15; 24-08-10 om 23:40. |
|
|||
|
|||
Ik heb per ongeluk de nieuwste firmware op gezet, maar ik kan wel m downgraden. Enerzijds wacht ik toch eventjes af.. Was al veel gedoe om mijn iPhone 4 te instellen zoals ik het bij iPhone 2G heb, met contacts en al..
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlocken met T-Mobile | Festino | Unlock | 4 | 13-02-11 17:22 |
T-mobile iphone 4 unlocken | iphone3Gpeter | Odido (T-Mobile) | 10 | 13-07-10 23:59 |
iPhone 3GS: T-mobile unlocken | Mad Hankey | Unlock | 2 | 12-06-10 19:39 |
iPhone 3G: legaal unlocken via T-mobile | frankz | Unlock | 20 | 30-03-10 19:47 |
T-mobile vanaf 13-8 unlocken? | don_her | Archief | 22 | 29-03-09 10:04 |
|
|