Geen bereik na jailbreak/unlock 4.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb mijn iphone 3g gejailbreakt en geunlockt, met ireb etc, alleen nu werkte de unlock eventjes leek wel zodra ik ultrasnow installeerde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bereik na jailbreak/unlock 4.1
Hallo mensen,
Ik heb mijn iphone 3g gejailbreakt en geunlockt, met ireb etc, alleen nu werkte de unlock eventjes leek wel zodra ik ultrasnow installeerde via cydia zag ik vodafone staan maar op een gegeven moment komt er geen service te staan en is nu al de hele tijd, Iemand het zelfde? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heeft niemand het zelfde?
werkt het bij jullie wel allemaal |
|
|||
|
|||
ultrasn0w misschien keertje herinstalleren?
|
|
|||
|
|||
gedaan maakt niks uit,
zit wel op 05.14.02 maar had hiervoor al een geunlockte software dus moet wel kunnen toch? |
|
|||
|
|||
unlocken met baseband 05.14.02 gaat enkel als je bootloader 05.08 hebt via fuzzyband 4.1 in cydia .
heb je bootloader 05.09 of hoger gaat het niet en moet je wachten zoals ik . |
|
|||
|
|||
Ook als je hiervoor een geunlockte iphone had?
|
|
|||
|
|||
als je hebt upgedate via itunes naar 4.1 krijg je baseband 05.14.02
ultrasnOw werkt niet met deze baseband. |
|
|||
|
|||
Ik heb met een custom firmware geupdate naar 4.1.
|
|
|||
|
|||
dan vrees ik dat je iets verkeerd hebt gedaan je baseband is ook upgedate
|
|
|||
|
|||
probeer eens met fuzzyband 4.1 in cydia mischien heb je bootloader 05.08
|
|
|||
|
|||
Nee al geprobeerd maar helaas
|
|
|||
|
|||
het zal wachten worden op een nieuwe versie van ultrasnOw
|
|
|||
|
|||
apart dat er wel even stond vodafone etc
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem! alleen kan ik hem ook niet laten unlocken in zo een winkel waar ze allemaal telefoons simlock vrij maken?
|
|
||||
|
||||
Nope, unlocken van een iPhone gaat via de apple servers, en niet via een simpele code die je in kan tikken.
|
|||
|
|||
oke dat is dus mooi ***, wanner kan ik die unlock verwachten?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Geen bereik na Jailbreak 4.2.1 | geenstijl2 | Unlock | 6 | 16-02-11 17:21 |
Na de unlock via itunes, No Service, Geen bereik! 4.2.1 | ebeng | Odido (T-Mobile) | 1 | 26-01-11 00:53 |
iPhone 3GS: Geen bereik na jailbreak+sim unlock | Erwin1982 | Unlock | 12 | 27-05-10 15:54 |
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock | yeyo1991 | Unlock | 0 | 04-02-10 23:44 |
iPhone 3G: Geen bereik na unlock en jailbreak iPhone 3g | baart | Unlock | 16 | 30-09-09 17:27 |
|
|